umh...

šodien atnāku uz darbu un nets nestrādā, izrādās, ka facebook.com uzlauzts un nobloķējis manu netu, jo es arī tur biju :p nju vo, tgd esmu pieķerta, ka darba laikā ielūkojos arī tur.. :( aizliegts  tas nav, bet nu vajadzētu izvairīties no šitik apšaubāmām vietām!NEEJIET tagad facebook!

Kā šodien putina sniegs! ahhh.. ziema, ziema... Rīgā ir 25 ziemassvētku egles, dažas apskatīju vakar, dažas redzu katru dienu, bet visas laikam nesanāks aplūkot. :) gan doma laukumā, gan Līvu laukumā ir ziemassv;etku tirdziņi. līvu laukumā ir arī panorāmas rats, kā es gribu izbraukt ar to, bet nu vienai man bail :)

gribētu piektdien uz rokenrola vakaru studentu klubā, bet nezinu vai iešu, jo man vajag atrast kādu, kas nāks līdzi :) Mincim kāja izmežģīta, vakar pat aizveda ar ātrajiem uz slimnīcu :( pārrautas saites ceļgalā.. :(
ah, vēl vakar iegādājos trauku komplektu, šķīvjus un krūzes.. kā ne kā savu dzīvi sāku, tad arī jāsāk iegādāties tādas lietas kā trauki un palagi :)

ai, ai, ai.. vakar bija pavisam raibas 24 stundas... cerams, ka tādas vairāk nebūs, labāk lai neatkārtojas.. :/ kā ne kā man pirmo reizi mūšā bija nelielas paģiras :D Ak dievs, no pāris glāzītēm liķiera, kas iedzertas tik tā jaukā kompānijā, pļāpājot par visādiem notikumiem :)

kaut gan vienu superduperkolosālu jauku lietu vakar uzzināju, bet tam pagaidām jāpaliek noslēpumā ;) kušss. :)*

Komentāri