Ekskursija :D

Urrā! Es biju ekskursijā uz alfu :D biju uz kino – Es mīlu tevi, Rīga. Filma tīri interesanta. Nedaudz pietūka sasaistījuma starp notikumiem, savādāk tie šķiet pārāk saraustīti. Prasās arī pēc turpinājuma dažām situācijām. Bet varbūt tas vienkārši katram pašam jāizdomā, kā nu kuram tālāk ies. Starp citu, es jau sen teicu, ka Rīga ir skaista, bet filmā tas tika parādīts visā pilnībā. Skaisti skati, patiešām. Katru dienu esot tepat, bieži vien nemaz to nemanām un nedzirdam.... Kopumā man patika un man ir prieks, ka pierunāju arī kursa biedreni Rasu atnākt uz šo filmu. (nezinu kā Tu, bet es nenožēloju, ka aizgājām)
Izbraukājāmies arī ar jaunajiem tramvajiem... daudziem aizmirstas, ka lai iekāptu vai izkāptu ir jāpiespiež durvju poga.
Lietussargu novazāju līdzi lieki, jo laiks bija tīri feins un šodien vēl feināks, tāpēc šodien vispār neņēmu līdzi :D
Beidzot nopirku sev jēzenes... savādāk jau vasara tūlīt sāksies un nebiju atradusi smukas iešļūcenes :D
Bija super.. :) Paldies...

Komentāri