sasmējos :D

Trolejbusā iekāpj sirma kundze, pēc viņas iekāpj jauns vīrietis. Viņš vaicā:
-Atvainojiet, vai ar šo aizbraukšu līdz Centrāltirgum?
-Nē,- kundze atbild.
Vīrietis izkāpj, durvis aizveras un trolejbuss sāk braukt, un kundzīte skaļi piebilst:
- bet es gan aizbraukšu...

Tā sasmējos, kad draugiem.lv izlasīju šo joku, es nezinu vai tas tā ir noticis dzīvē, bet tiešām būtu smieklīgi. Feins tantuks :D
man tikai autobusos vienmēr gadās ašie tantuki, kas grūz nost no kājām lai tikai tiktu autobusā. Sākumā iet klibodamas un uz nūjiņas atspiezdamās, bet.. tad pienāk autobuss un viņas sāk pārvietoties skriešus un grūstoties :D
Aiz loga lēnām pil lietus lāses, bet es esmu satuntuļojusies jakās un uzvilkusi biezās zeķes.. interesanti, ko gan es darīšu ziemā. bail pat iedomāties.
Vēl es šajās dienās esmu aizdomājusies par to, ko gan vēlēt jaunajās vēlēšanās. Ja reiz vecā Saeima atlaista, tad no tiem deputātiem nevienam nevajadzētu atrasties tur vairs. Jo pēc manas loģikas sanāk dīvaini, ka pieņems atpakaļ atlaistos darbiniekus, parasti tā nenotiek- ja atlaiž, tad atlaiž un tu tur vairs neesi gaidīts. Vajadzētu būt pavisam citām sejām, citām partijām. vienīgi, ka tad mēs nezinām, kam uzticēties un kam ne. bet tad arī pašas vēlēšanas būtu interesantākas, jo pašlaik Tāpat ZZS un Vienotībai ir lielas iespējas tikt atpakaļ, lai arī šie nav it kā trakākie varianti, bet tomēr. neko labu paveikušas ar nav. ATLAISTS-> TAD ATLAISTS!.domāju, ka sava veida loģika manā vārstījumā tomēr ir.

Komentāri