Tik daudz, tik daudz...

Nu ko, atkal visu ko esmu sadarījusi, ka pat nav bijis laika par to pastāstīt. Biju kinomānijas eksperte( filmu skatījāmies jau nedēļu atpakaļ, šovakar jāskatās raidījums)- vērtēju filmu Trakā, Dullā Mīlestība. Tiešām laba filma, kuru iesaku noskatīties visiem. Derēs visiem vecumiem, jo tur ir gan par skolas laiku mīlestību, gan jauniešu attiecībām, gan arī par laulību krīzi. Biju domājusi, ka viss būs paredzami, bet izrādījās daudz labāk nekā domājām.
Lekciju ritmā jau esmu iegājusies, joprojām piepalīdzu arī SZF SP, man patīk sajusties noderīgai :) iespējams piedalīšos arī vēlēšanās. Te mans raksts. un nu jau  gatavoju jaunu LBB.JSS rakstu, šoreiz tas būs par Informācijas pārvaldības studiju kursiem.
Kas vēl.. tām.. tik daudz, kas sadarīts, ka pat neatceros, ko tikko gribēju rakstīt..
Ak jā, vakar atzīmējām Jāņa Čakstes 152. dzimšanas dienu viņa dzimtas mājās "Aučos". Tika svinīgi pasniegta J.Čakstes stipendija LLU studentei. Tikko man zvanīja, ka esot redzami arī ziņās :)
Skatos hokeju, mūsējiem šodien labi sanāk :) pilnīgi prieks skatīties :) nu tas tā, īsumā.. Viss kaut kas vēl sadarīts, bet slinkums vēl kaut ko rakstīt..

Komentāri

Barbara May teica…
Es pavisam noteikti neplānoju skatīties kinomāniju, bet kad uzzināju, ka būs par Vinniju Pūku nolēmu paskatīties...BET Šērons manī izraisīja smieklu lēkmi..radās šaubas par šī raidījuma kvalitāti, ja jau pat uzvārdu nemāk izburtot..
Unknown teica…
Tas gan, ļoti nožēlojami, ka raidījuma veidotāja Iveta Feldmane nemāk rakstīt. arī Rīgas viļņos diemžēl nopublicēts nepareizi.