Hej hej!

Zviedru valodas eksāmens tuvojas, jācenšas talar pa svenska, cik vien var. Man patīk šī valoda, lai gan pirmajās dienās man ļooti nepatika un likās traki grūta, nu jau ar katru reizi ir vieglāk. Visam pa vidu vēl esmu iekritusi azartā mācoties lietuviešu valodu, patīk meklēt līdzības un atšķirības. tas vairāk sirsniņai un pašas priekam, bet Lietuva jau tepat blakus, gan jau pielietojums ar būs, tuklāt tagad man ir arī draugi Lietuvā. :)
Pateicoties Erasmus studijām esmu ieguvusi draugus no daudz un dažādām valstīm un esmu papildinājusi savas valodu zināšanas, tagad māku pateikt vismaz "Paldies!" vēl vairāk dažādās valodās...
Thank you!(Angliski) Tack!(Zviedriski) Kiitos!(Somiski) Paldies!(Latviski) Ačiu!(Lietuviski) Merci!(Franciski) Grazie!(Itāliski) Cпасибо!(Krieviski) Gracias!(Spāniski) Danke schön!(Vāciski) Obrigado!(Portugāliski)

Un, protams, lai vai kā man te patiktu, man pietrūkst māju un mana mīļotā. Reizēm ir tik grūti bez vienkārša apskāviena. Jā, es gribu mājās! Bet es gribu arī te, te man ir daudz draugu, jautri piedzīvojumi un viss kaut kas cits, bet mājas ir un paliek mājas. 

Vissuperīgākais ir tas, ka esa noteikuši datumu savām kazām :) 2013. gada 2. augusts :) Šajā dienā būs divi gadi, kopš Kārlis mani bildināja un esam beidzot nolēmuši, ka tas ir jāizdara. Zinām, ka mūsu mīlestība ir gana stipra, lai mēs to apliecinātu arī Dieva priekšā un gribam būt īsta un vienota ģimene. Esmu ļoti laimīga un nespēju vien sagaidīt, kad teikšu savu zvērestu uz Krimuldas muižas kāpnēm savā superīgajā kleitā.. :) Sapnis būs piepildījies :) Galvenais, lai neviens nepaspēj aizņemt mūsu datumu mācītājam :D 

Komentāri