Mainu domas

Jā, agrāk žurnālus nelasīju, bet pēdējā laikā man patīk lasīt intervijas ar dažādām interesantām personībām. Izlasot divas intervijas ar Maiju Silovu, esmu mainījusi domas. Nav viņa tikai bloda TV dīva. Viņa ir gudra un pašpārliecināta sieviete, no kuras var daudz mācīties. Guvu svarīgas atziņas. Man patīk kā viņa teic, ka vīrietim sieviete nav jāiekaro, jo viņa nav nekāda trofeja. Vīrietim sieviete ir jāpieradina.

Pēdējā laikā nez kāpēc esmu ļoti ieinteresēta dažādu slavenu sieviešu domās un viņu dzīves stāstos. Patīkami sajust, ka sievietes var sasniegt daudz. Iedvesmojos. Mainos. Attīstos. Es sevi izjūtu savādāk, pat sajūtos sievišķīgāka un pilnīgāka.
Katrā ziņā man pašlaik ir interesants dzīves posms. Meklēju jaunu dzīvesvietu, veltu laiku sev (Tam gan ir jāmāk atrast brīdis), un nevis tikai strādāju, bet atpūšos. Daru to, ko gribu, jo kā Linda Leen kādā no savām intervijām teica - man pašai par sevi jārūpējas.

Komentāri