Kafijas plaukts - Coffee shelf

Visiem ik pa laikam dzīvē ir nepieciešams pārmaiņas, sevišķi man. Esmu pārmaiņu cilvēks, kas nespēj nosēdēt uz vietas. Tā kā man pašlaik istaba ir pārāk maza, lai bīdītu mēbeles, es turpinu ar savu plauktu. Tāds bija mans Lieldienu plaukts. Un te nu būs mans jaunais tematiskais plaukts - Kafija! Mana ģimene man uzdāvināja Nescafe Dolce Gusto kafijas aparātu, kas ir kā mazs kafijas robotiņš. :) 

Everyone needs to change some things in their life. I love changes and as my room is too small to change furniture - I change my shelf. This was my Easter shelf, but now its - coffee shelf :) I got this nice Nescafe Dolce Gusto as a gift from my family and it is like little coffee robot :)
Šīs brīnumjaukās karotītes nopirku Stockmann trakajās dienās.
Un kā gan bez kāda zaļuma kafijas krūzē? Iesēju dilles, pētersīļus un salātlapas.. redzēs, kas nu iznāks. droši vien būs jāpārstāda kaut kas arī citā podiņā.

And I needed some green things in my coffee cup :) will see how it will grow...

Komentāri

Jana teica…
Pareizi dari, ka maini sava plaukta noformējumu! Es arī kādreiz tā rīkojos, kad sagribējās jaunas vēsmas savā istabā. Tas ir labs veids, kā radīt sajūtu "pārkārtota istaba", lai gan patiesībā no mēbelēm nekas netiek pārbīdīts.
Man patīk tavs pavasara kafijas plaukts:)))
Elīna Sniedze teica…
Paldies, Jana! Man tiešām ļoti trūkst pārmaiņu un patīk tā sajūta, kad kaut ko ņemies, kārto un veido. Paldies mammai, ka atdeva tam parocīgu plauktu :)