wiii


Es šodien esmu laimīga..
Visa nedēļa bijusi tik saulaina, super.. nemaz nedomāju, ka Rīgā tā čivina putni (neskaitot kaijas pie kanāla un baložus visur) .. bet izrādās, ka ja! Daudz jauku putniņu- čivi, čivi :)
uzzināju, Ka Rūta tikusi Erasmus.. :) super, priecājos tā it kā pati būtu tikusi :) bet izrādījās, ka LU pirmkursnieku pieteikumus pat neizskatīja, tā kā es ar savu čammāšanos un anketas neiesniegšanu neko neesmu zaudējusi :) pieteikšos nākamajā pusgadā :)
Esmu laimīga arī par to, ka sēžu lekcijā un līdz ekrānam redzu tik miglaini cik vien var :D bet jau drīz es saņamšu savas brillītes par kurām jau pāris naktis murgoju, ka izrādās ne tādas kā pasūtīju, vai ka jau pirmajā mirklī salūzt :D
Esmu laimīga arī par to, ka šajā nedēļā man bija pietiekoši daudz brīva laika, lai sakārtotu dzīvokli (nu ne jau pilnībā, bet vismaz tik cik var, jo pagaidām vēl logus vaļā neveram, tāpēc tos vēl nenomazgāju :D)
Esmau laimīga arī par to, ka manis noskatītais un pārdienām apciemotais dators joprojām ir veikalā un gaida mani :D
cenšos negatīvās emocijas ātri apspiest un aizmirst. :) Cenšos būt pozitīva :) šodien sanāk :D
ai, ai, ai... ir tik labi, kad spīd saulīte :)
SMILE!

Komentāri