26.05.2011.

Tad nu tā atkal pāris trakas dieniņas pagājušas.. trakas, bet diezgan jautras.. Pirmkārt otrdien dokumentu pārvaldības pamatu lekcija pēc Rasas ieteikuma notika brīvā dabā, jo telpās bija karsti, pasniedzējs joku uztvēra bišku pārāk nopietni un tad nu gājām barot odus uz Ebreju piemiņas parku (pareizu nosaukumu nezinu, bet nu kaut kas tamlīdzīgs) pretī fakultātei.. te arī mana foto sesija par tēmu lekcija :D

Vakarā cītīgi mācījos angļu valodu, lai nebūtu jākārto eksāmens un jei! Man izdevās.. Kontroldarbā esmu nopelnījusi 9 un par lasāmā teksta tulkošanu, tabulu un stāstīšanu man ir 8 J un galu galā par vienu eksāmenu mazāk J
Tad vēl mums ar Rasu jauks piedzīvojums bija trešdien.. atkal devāmies ekskursijā pa Rīgu... Devāmies uz LU humanitārās fakultātes bibliotēku pēc grāmatām, lai mācītos eksāmenam(es tiešām jau lasu izņemtās grāmatas) un uz SIA Drogas Latvija galveno ēku, [pa ceļam, protams, iegriežoties visādos jaukos veikalos, piemēram, Hobby set.. noskaidroju, ka klienta kartes ar viņiem ir.. pa diezgan nelielām naudiņām...] Un tad vēl  devāmies ekskursijā ar 17. un tad ar 23. Trolejbusu uz Dominu J Tā kā iepriekš neizpētījām, ka, braucot ar 17. Trolejbusu, diezgan laicīgi jāizkāpj, tad braucām atpakaļ ar 23. trolejbusu J iekarojām arī Valtera un Rapas grāmatveikalu, kā jau topošajām bibliotekārēm jeb informācijas speciālistēm piedienas. Un mūsu dienas labākais piedzīvojums bija veikalā Prizma, jo jau ieejot veikalā kaut kas dīvaini pīkstēja. :D un ejot ārā sanāca, ka arī pīkst.. Pārdevēja minēja, ka etaloni, bet kopā ar apsargu noskaidrojām, ka tās bija no bibliotēkas ņemtās grāmatas, jo izrādās, ka kādai no grāmatām sakrita bibliotēkas svītru kods ar kaut ko no veikala :D
Nedēļas nogalē ieplānotais seminārs tika pārcelts un galu galā dodos mājās(pašlaik šito rakstu sēžot autobusā, jo krēsli ir neērti un nevaru aizmigt, publicēšu gan, protams, mājās, jo šis nav tas superīgais autobuss, kurā ir wifi pieslēgums :D pašlaik esmu Mālpilī Sniedzes ielā 1- autoostā un nu jau braucu tālāk...)... pa brīvdienām cītīgi mācīšos Vides un Ilgtspējīgas attīstības kontroldarbam, kā arī gatavošu konspektu Latvijas grāmatniecības vēsturei pasaules kultūras kontekstā. (Smuki lekciju nosaukumi, ne?)
Nākamnedēļ jau eksāmeni.. eh, otrā sesija būs nokārtota un viens gads studentes ādā jau nodzīvots. J Šodien braucot trolejbusā domāju par dienu, kad devos iesniegt dokumentus LU un par dienu, kad pirmo reizi devos uz SZF fakultāti. Diezgan amizanti. Maldījos, nezināju, kur iet, ar kādu transportu braukt. Zvanījos visiem pazīstamajiem, kas dzīvo Rīgā. Pētīju karti... Stāvēju rindā uz līguma parakstīšanu.. bet šodien? Rīgu jau pārzinu gana labi, lai nebūtu jāsatraucas, ka apmaldīšos.. Protams, ja es brauktu uz kaut kuru citu Rīgas pusi, kur vēl neesmu bijusi , varētu sanākt pamaldīties, bet es jau spētu tikt galā un atrast ceļu mājup. Ak, šī nostaļģija.... J
Ak, jā! Mājās mani gaida jaunais suņuks! Bet tas jau ir cits stāsts :D

Komentāri