plunkš...

Pāris dienas neesmu neko ierakstījusi, nav bijis laika vai spēka, tā trakā karstuma dēļ, bet visādi citādi man iet labi. Strādājos, spēlējos, atpūšos, barojam pīles, vakar pīles pēc barošanas sekoja mums gar dīķa malu :D es jau domāju, ka netiksim no viņām vaļā... bet kaut kā jau aizmukām :)
Palēnām mācos taisīt ēst.. šampinjonu un gaļas mērce tika novērtēta atzinīgi, mazais rīsus ar mērci ļoti laba ēda, šodien arī manis vārīto zupiņu šķiet vērtēja atzinīgi- izskanēja arī nedzirdēts vārds- pupa! :)
Dažas reizes jau mani ir nosaucis par Enīnu :) vispār viņš zina kā mani sauc, atpazīst, bet spītības pēc nesaka manu vārdu.. bet nu jau šad tad, kad nevar sasaukt vai kā citādi pievērst uzmanību, tad jau saka.:) vakar laukumiņā pat palika greizsirdīgs, ka viena meitenīte, kāpjot ārā no smilšu kastes pieturējās man pie pleca, Mazais paņēma un dusmīgs aizvilka mani prom.. pēc mirkļa viņš meitenei jau saplūca puķītes un aizvilka viņu spēlēties.. 
Pašlaik mazais guļ un man tā kā būtu jāpamācās pēdējam eksāmenam... tāpēc, tas šodienai viss...

Komentāri