sesija un pārējais..

Par vēl diviem eksāmeniem mazāk... Vakardienas rezultātus vēl nezinu, bet šodien laikam nopelnīju deviņi.. cik nu ielūrēju pasniedzēja lapiņā :D Vistrakākais šodien laikam bija šī nejaukā gaidīšana.. eksāmens sākās deviņos, bet mana kārta pienāca tikai apm. pusē trijos.
Tad vēl nodevu bibliotēkas grāmatas.. tas bija smagi :D
vairs palikuši tik divi eksāmeni, gan jau arī tajos veiksies.. uz grūtāko arī ir ilgāks laiks mācīties. :)

Un paauklēju mazo un dikten žiperīgo Katrīnu... pareizāk sakot paskatījos filmu, kamēr viņa gulēja :D Super, ka mazajai tik veselīgs un salds miegs :) mana mazā draudzenīte.. Katru reizi gan viņas uzticība jāiegūst no jauna. Bet tā jau ir, nevar visiem pēc kārtas vienmēr uzticēties.. ko var zināt... jāpārbauda vēl un vēl...


Jauka diena par spīti visam.. Paldies visiem, kas šodien bija ar mani :D
Paldies dažiem kursabiedriem, kas mani palaida sev pa priekšu, lai es nenokavētu darbu.. :)

Komentāri