CPD-23 - Thing 13

Šoreiz tēma ir par google docs, dropbox un wikis. Šīs ir vietnes, kur var veidot publiskos dokumentus, kurus var koriģēt vairāki cilvēki un nav jāveic atkārtota dokumenta pārsūtīšana, kā tas būtu jādara, ja mēs veidotu dokumentu word formātā un sūtītu uz epastu, tad otrs izdarītu labojumus un atkal sūtītu otram, trešam un ceturtajam... Tādā veidā agrāk tiešām veidojās putra, bet es arī jau kādu laiku esmu saskārusies ar google docs un tas ir ērti un vienkārši! man patīk, ka es izdaru ierakstu dokumentā un to uzreiz var redzēt cilvēks, ar kuru tiek dalīts dokuments
Aplūkoju arī Dropbox, taču tas nav priekš manis. Turklāt tā kā googlei viss ir vienots, man tomēr patīk, ka es uzreiz no epasta ar vienu paroli varu piekļūt visur.
Wikis vislabākais un visiem zināmākais piemērs ir wikipēdijas enciklopēdija, kurā jebkurš var labot ierakstu un pievienot klāt informāciju. (diemžēl tā ne vienmēr ir pareiza)

Komentāri