Paspēju...

Bildē redzama mana jaukā rozīte no minča,
 lai es veseļotos(kad biju sasitusi galvu).
 starp citu beidzot vairāk nesāp,
jo cenšos ilgi pie datora vairs nesēdēt
un paliek labāk :)
Kā jau iepriekš rakstīju, biju ļoti aizņemta, tāpēc te bija samērā ilgs klusums. Bet nu centīšos laboties un aprakstīt, kas pa šo laiku ar mani noticies. :)
Pirmkārt - esmu nodevusi kursa darbu un esmu laimīga, ka tīri veiksmīgi esmu tikusi galā ar šo visu. Vēl tikai aizstāvēšana un tad jau zināšu arī vērtējumu. Darba vadītāja mani ļoti slavēja, un teica, ka darbs ir vienkārši super :) Šo pašu tēmu (biblioterapiju) es turpināšu arī bakalaura darbā. Man jau ir vesels kalns ar idejām, kas būs jāpaveic.
Otrkārt - Esmu nominēta ERASMUS studijām Lielbritānijā, bet tā kā viena no kursa biedrenēm pārdomāja un dažādu apsvērumu dēļ atsakās no braukšanas uz Zviedriju, tad.. man bija izvēles iespējas. un es braucu uz ZVIEDRIJU :) Jei. Lieki piebilst, bet esmu diezgan laimīga.. :)
Treškārt - iesniedzu projektu SZF SP, kurā lūdzu finansējumu braucienam uz SOMIJU :) Došos uz IFLAcamp nekonferenci, jau reģistrējos. :) Tā ka pat prāta nenāk šaubīties par braukšanu, kaut vai par pašas līdzekļiem, bet ļoti gribu.
Ceturtkārt - māsa bija slimnīcā, nu sešas nedēļas ar ģipsi, bet viss būs super.. un kā Matīss saka, tad pēc tam varēs staigāt gan ar zeķēm, gan basām kājām :D
Piektkārt - Šonedēļ brīvs no studijām, un Lieldienas.. :) super. 
Sestkārt - kur palika mans PAVASARIS? kāpēc atkal ir sniegs? Bija tik feins laiks, es jau mēteli un zābakus iekrāmēju dziļākajā skapja stūrī... bet nu, ka ir tā ir, tāpēc šodien mīļums aiznesa salabot manus zābakus..
Septītkārt - Ēdu makaronus skatos Okartes skatuvi, domāju, ka tiešām daudz ko esmu paspējusi izdarīt un plānos vēl vairāk jāpadara. bet būs forši, domāju, ka janvārī man būs vēl viens ceļojumiņš.. :) tikai uz to vēl jāsaņemas un jāsāk šis tas darīt lietas labā. :) Tad nu tā.. galvenais jau ir pateikts. Pārējais, lai paliek man.. :)

Ciao!

Komentāri