Laiks ir nauda...

Vīrietis piekusis atnāca mājās no darba. Viņa piecgadīgais dēlēns jau stāv pie durīm un viņu sagaida ar jautājumu: "Tēti, drīkstu tev ko jautāt? Tad kad tu esi darbā un strādā, cik tu saņem naudiņu par vienu stundu?"
"Tā nav tava daļa! Kāpēc tu tik stulbas lietas man jautā?"
"Es vienkārši gribētu zināt, cik tu saņem vienas stundas laikā. Lūdzu tēti!" Lūdzās mazais puika. "Nu ja tev ļoti vajag zināt-es saņemu desmit latus stundā."
Oh, nopūtās mazais puika un nokāra galviņu!! Tad viņš paskatās uz tēti un saka:
"Vai es varētu no tevis aizņemties piecus latus?"
"Vai tas bija vienīgais iemesls, kāpēc tu jautāji, cik es pelnu? Tikai tāpēc tu jautāji, lai tu atkal varētu sev kaut kādu nevajadzīgu spēļmantiņu pirkt? Ej uz savu istabu un lūdzu pārdomā, vai tas nav ļoti egoistiski no tavas puses, man kaut ko tādu jautāt! Es strādāju katru dienu, ļoti ilgi un smagi. Un man nav laika tādam stulbām bērnu spēlītēm."
Puika klusi gāja uz savu istabu un lēnām aizvēra savas istabas durvis. Vīrietis apsēdās pie televizora un vēl arvien dusmojās par dēla egoistisko attieksmi. Pēc stundas viņš nomierinājies uzgāja augšā uz dēla istabu un iegāja tajā.
'Vai tu jau guli?" Viņš jautāja.
"Nē tēti, esmu vēl nomodā."
"Es pārdomāju" teica tētis. "man bija gara un smaga diena, un es pārāk netaisnīgi reaģēju uz tavu jautājumu. Šeit ir tavi pieci lati, ko tu man lūdzi."
Dēlēns nolēca no gultas un sauca: "O, paldies, tēti!"
Tad viņš no gultas apakšas izvilka vecu kartona kasti, kurā bija pāris kapeikas. Kad tēvs redzēja, ka dēlam jau ir kāda naudiņa viņš atkal sāka palikt dusmīgs:
"Kāpēc tu man lūdzi naudu, ja tev pašam ir pietiekoši?"
"Tāpēc, ka man nebija pietiekami daudz. Bet tagad man ir pietiekoši! Tēti, man tagad ir tieši 10 lati! Vai es varētu nopirkt stundu tava laika?"

Komentāri