oi, oi...

Nju tā.. divas dienas Rīgā... visādi trakumi, bet man patīk... LuLu pica ļooti garšīga- sevišķi tā ar šķinķi un šampiņjoniem, hesburgeri man vēderā ielien daudz :D(vēl nav pienākusi hesburgera bonuskarte!:( ) bet nu šoreiz tas jau tik tā- randiņš ar mīļumu.. (vispār grasos ēst veselīgu pārtiku.)

beidzot biju uz kino. ak jē, :D bet filma bija smieklīga- The Expendables..Es gan to nodēvēju ar asa šausmu sižeta komēdiju :D jo galvas un asinis šķīda gana daudz :D bet izsmieties ar varēja, jo šajā filmā savākušies visi labākie aktieri, un vienā apmēram minūti ilgā kadrā var redzēt trīs lieliskus atierus( Arnolds Švarcnēgeru, Brūsu Vilisu, Silvestru Staloni) nez vai vēl kādrezi ko tādu varēs redzēt. ak jā un filmā bija arī Džeisons Stethems :D



izbraukājāmies ar tramvaju līdz mežaparkam un atpakaļ. :D un vēl uz alfu braucot satiku pavisam neredzētu draugu :) jauka, negaidīta tikšanās.. jo.. arī uz Juglu braucot satiku šo cilvēku vēlreiz. Tikāmies pirmo reizi, bet divreiz :D

ak jā, Juglā ir diezgan pagrūti atrast kādu tualeti! :D galu galā kaut kādā restorānā vai nu kas tas bij pa 20 sant. tiku nokārtot savas dabiskās vajadzības. :D un cik labi, ka paspējām iekāpt autobusā, pirms tas trakais lietus gāziens mūs panāca :D 

pie jaunas frizūras pagaidām netiku, iespējams nākamnedēļ, bet tiku pie jaunas somiņas un jaciņas :D man protams vajadzēja nopirkt jaunu naudas maku, bet somiņa iepatikās vairāk. tajā veikalā palika vēl pāris somiņas, ko es gribu :D gaidiet, es jums iešu kaut kad pakaļ, kad man būs darbs un alga. pagaidām vēl nezinu kāds būs pārrunu rezultāts.bet ceru, ka pozitīvs.
āa.. un kādu laiku es Rīgā būšu bez datora un bez neta.. tā ka no rītdienas uz kādu laiku esmu only sazvanāma... :p
ai vēl jau notika viskautkas :D bet tas lai paliek... slinkums tik daudz vēl rakstīt...

unnn.. dziesmiņa labam noskaņojumam šodien bija iecerēta Tiesto -Ride, jo aiz loga pakšķ lietus lāses un man negribas iet sēņot :D beeet šoreiz bloggers gļuko un nevar ielikt video...
lab ielikšu vnk smuku bildīti :D

Komentāri