ar slotu pa galvu



Rīga

Ai, šī pilsēta! Dziesmas un lauri
Viņas kaunu un daiļumu sedz.
Atkal gāju kā sapnī tai cauri
Raibā naktī, kad ugunis dedz.

Tumsā redzēju izkārtnes laistas:
Lūdzu, lūdzu, te - manta, kas vērts!
Tumsā sejas kā pasakā skaistas,
Garām aizejot, smaidīja - pērc!

Lepni kareivji soļoja taktī,
Smēja fleitas, un stenēja bass;
Skrandains puišelis, slēpdamies naktī,
Klusi laidās kā sikspārnis mazs.

Balta meitene vērās kā mīklā
Pāri galvām, kur mūzika skan,
Un kā milzīgā zirnekļa tīklā
Ļaužu mutulī nozuda man.

/dzejoļa autors Jānis Ziemeļnieks/

nju taa.. esmu pie datora bez garumziimeem.. :p un shodien slaukot istabu dabuju ar slotu pa galvu... varbuut taapeec esmu palikusi bik diivaina, jo domaju tadas interesantaas domas(it kaa diezgan gudras un filozofistiskas :D) meeghjinaashu arii kaut ko te no taa visa ierakstiit. tagad jau buus nedaudz vieglaak, jo visupirms pa lekcijas laiku uzliku domas uz papiira.. (tik sen nebiju rakstiijusi, vnk taapat domas kladee..) un taatad- BLA, BLA, BLA:
Shodien braucot autobusaa redzeeju triis ugunsdzeeseeju mashiinas, kas aizsteidzaas ar mirgojoshaam uguniim.. Aizdomaajos, ka biezhi vien mees  pat nenojausham, kas notiek blakus mashiinaa, maajaa vai ielaa. Nenojausham un vai vispaar kaadreiz gribam nojaust vai zinaat. tas jau nav saistiits ar mums.. par taam mashiinam varbuut redzeeshu panoraamaa, jo to es tagad pa Riga city dziivojoties esmu saakusi skatiities. Kaa nekaa paleenaam pieaugu, jaasaak arii zinjas skatiities.
Taapat mees arii reti kad paskataamies apkaart vai arii uz augshu, neredzam, ka Riigaa ir tik daudz skaistu, greznu eeku. Diemzheel daudzas buutu nepiecieshams rekonstrueet. Iespeejams, ka peec kaada laika arii es (taapat kaa citi riidzinieki) vairs neluukoshos uz eekaam, cilveekiem, veikalu izkaartneem, bet iesliigshu ikdienas rutiinaa un vienkaarshi ieshu vai braukshu ar troliiti. Buus jau apnicis. kaut gan es centiishos, lai neieseereeju :D nebuushu kaut kaada seene, bet nu baigaa trakotaaja arii ne. :D Bet nu pagaidaam mani vilina Latvijas Nacionaalaa Maakslas muzeja eeka. Jau meenesi braukaaju garaam un ljoti gribaas ieiet. Ljoti.. kaa nekaa liela un skaista eeka.(variet tagad par mani smieties, man vienalga :p) Bet man skjiet diivaini, ka cilveeki, kas gadiem dziivo Riigaa un nav bijushi taadaas vietaas var mieriigi paiet garaam pat galvu nepagriezt uz to pusi un nezinaat, kur taada vispaar atrodaas. varbuut arii es ar laiku taa maaceeshu, bet pagaidaam man visur gribaas visu zinaat, kur kas atrodaas...
Ak jaa.... beidzot ir galaa veeleeshanu murgs. :) jei. biju balsot, man tagad shtempels in the passport. un taa kaa veeleeshanas ir cauri, tad PAARSTAAJIET par to runaat! Pilso'na pienaakums ir izpildiits, viss. savaadaak man jau galiig ZB-> balsoji? par ko balsoji? Kaa patriik balsojuma rezultaati?.. bla, bla... kaada tam ir  noziime? visi vienaadi, visi baaziis naudu kabataa, es arii taa dariitu, ja buutu tur. ja jau visi taa dara, kaapeec ne? ja var sev labumu guut? vienkaarshi izdziivo nevis stipraakais, bet gan bezkauniigaakais.
Un tad veel taa.. taads jautraaks shaa riita notikums-> kaada (maigi sakot) krievvlaodiigi runaajosha tante man luudza, lai paliidzu iztiiriit vinjai no matiem putna suudu :D  Ja putns uzkakaajot, tad ienaakshot nauda. Eu, putni!.. kur esat? kakajiet tak! man vajag naudu :D
ok, gari jau esmu sarakstiijusi.. shovakar esmu pie ciemos un nju re.. taads ir rezultaats.. garsh bloga ieraksts. ja man buutu nets katru dienu, tad ierasti blogaa buutu vairaak kaa juura :D un vispaar shis ieraksts izskataas garsh, jo man nav garumziimju te, un ir divi burti to vieta.. patiesiibaa buutu uz pusi iisaak :D

Komentāri