*lovely life, day, morning*

Heiii! Atkal (kā jau pāris mēnešus) jūtos laimīga.. ah, cik brīnišķīga ir dzīve! nevienu dienu neesmu domājusi, ka kaut ko nožēloju(ja nu vienīgi, ka nopirku violētos cimdus nevis bēšos, kas piestāvētu pie siltās šalles). esmu laimīga, ne brīdi neskumstu.. Vienīgi kamēr esmu Rīgā, ilgojos pēc sava mīļuma. bet atkalredzēšanās prieks ir neizsakāms.
*Man ir nedaudz cita frizūra, bet tikai nedaudz, jo pārāk īsus matus negribējās, man patīk mani garie mati...
*Pāris dienas atpakaļ satiku savu māsīcu, kuru nebiju redzējusi apmēram trīs gadus. ah... pasēdējām un papļāpājā, ar viņu un viņas kursabiedriem no kultūras koledžas. jauki cilvēki. varbūt nākmreiz arī es varētu pamēģināt uzspēlēt pokeru :D bet man arī tad vajadzēs maģisko lapiņu :)
*Darba apmācības norit tīri jaukā gaisotnē :D 
 *man apkārt visu laiku ir ļoti jauki cilvēki, sevišķi mans mincis :)



* esmu vienkārši laimīga :)

Komentāri