nju tāa... izbaudu rudeni. :) tik jaukas un siltas dienas bija.. žēl, ka tagad laika ziņās sola lietu.. bet būs jau labi, man ir lietussargs :) joprojām turpinās draba apmācības, un notirk dokumentu kārtošana, bet drīz jau varēšu sākt normāli plānot savu darba grafiku :) labi, ka varēšu strādāt kad vien vēlos, bez noteikta laika. hmm.. jau nākmmēnes man būs pašai sava alga? nespēju tam noticēt.. pirkšu datoriņu, noteikti.. :)
svētdien mums ar minci bija multeņu diena :D noskatījāmies Happy Feets un the Robots. kā man patīk izbaudīt dienu vāļājoties pa gultu, dzirdot jaukus vārdus un mīlestības apliecinājumus un skatoties jautras filmas un multenes kopā ar manu mīļo minčuku. :)
šobrīd sēžu lekcijā un veicu praktisko darbu. Vispār man ir labas atzīmes, esmu priecīga, jo iespējams nākamjā pusgadā varēšu mēģināt pieteikties stipendijai, ja labi mācīšos. Glvenais tā tikai jāturpina, nedrīkst padoties tad, kad sāksies grūtakais- sesija. jo pagaidām atzīmju pelnīšana ir easy :D

ahh jā... vēl kāds interesants notikums :) iespējams tas ir liktenis. Mincis pētīja savas mammas laulību gredzenu(tāpēc, ka pa tv gāja kāzas molā), tas nokrita un atripoja tieši pie manām kājām... sākumā es jutos tik apmulsusi, bet vēlāk jau visi pasmējāmies, ka tas ir nekas cits kā liktenis.

Komentāri