pirmais oktoberrīts

Šonakt ārā bijusi salna, mjā... RUDENS... un drīzumā ziema... klausos skuķu mūziku un domāju, ka dzīve ir tīri skaista, bet laikam jāiekurina plīts, savādāk nosalšu :D bet vispirms ierakstīšu savas pārdomas... :D
Nu ko, mīlīši... pagājis mēnesis kopš studēju LU, dzīvojos pa Riga city un meklēju darbu...un man ir panākumi-  kopš vakardienas es darbu vairs nemeklēju :p man jau bija pat vairākas iespējas, pieņēma divos izvēlējos to, kur manuprāt labāk nopelnīšu un lielāka motivācija strādāt. Es domāju, ka būs jauki. Darba telefona numurs man jau ir, algas konts arī izveidots. vēl tik jānokārto deklarācija un šādas tādas izziņas, bet tas jau nākamnedēļas laikā nokārtosies.. Otrdien no rīta darbā apmācības. ak jā, darbu varēšu lieliski savienot ar skolu, jo darba grafiks brīvs- kad gribi- ej un strādā, negribi pelnīt- neej...
Universitātē man patīk. pagaidām studijas ir diezgan vieglas, ir jau protams kaudze ar prezentācijām un referātiem, bet domāju, ka tas taču ir normāli, kurā augstskolā gan tādu nav? :) Turklāt kursabiedrenes un(ir  daži arī) biedri ir diezgan forši, plānojam jau kādu kopīgu pasākumu. Daudzos vārdus atcerēties joprojām grūti, bet es jau sāku iegaumēt.
Mums ar minci tagad ir tāds jauks sapnītis un mērķis uz ko tiekties. un es zinu, ja mēs gribēsim un nepārdomāsim, mēs to piepildīsim.. :) un turklāt esmu izdomājusi, ka jāizveido vēlmju kolāža, gluži kā the secret filmā(kolosāla filma) un mums būs sapnītis jau nedaudz reālāks. :) izveidošu kolāžu micim kā pārsteigumu, lai arī esmu jau viņam par to teikusi.. ui, vispār man ar to kolāžu japasteidzas, jo mincim šodien skolotājdiena.. ātrāk būs mājās....
uh... kamēr dzēru tēju, ēdu ņammīgos bezē cepumus, tikmēr jau pulkstenis 12:27....
un ap vieniem būs minčuks.... :)) visticamāk, ka kolāžas bildi likešu a little bit vēlāk :)

Komentāri