pff. vienalga man

Sveiki! iepazīsimies- esmu uzbāzīgā, lielīgā Elīna, kura neko nesaprot no dzīves, neko nejēdz no skolas, neko, neko, neko.. Laikam esmu pārāk ļoti uzbāzīgs cilvēks, kas pārāk ļoti grib saglabāt draudzību, pārāk ļoti grib zināt, kā citiem iet, jo varbūt varbūt vajag tomēr arī kādu palīdzību (protams neko daudz jau nejēdzu palīdzēt, bet nu jā.. ) ai.. piedodiet! Vairāk es nevienam neuzbāzīšos. Ja jums kādreiz vajag manu palīdzību, padomu, tad es tepat vien būšu, jo esmu pārāk laipna, lai patriektu no manas dzīves citus cilvēkus vien sliktā garastāvokļa dēl. AK DIEVS, nu nevajag man simts gadus nevajag neviena cita nelaimi, likstas, lai par tām (redz) tikai papriecātos. Ja es jautāju kā iet, tad tikai un vienīgi tāpēc, ka gribu patiesi zināt, varbūt pat palīdzēt. bet nu ja tā, tad tā.. neuzbāzīšos vairs, bet es zinu, ka būs brīdis, kad atnāks atkal vēstulīte, čats vai kas cits.. kaut vai lai palielītos, ka nu jau viss ir labi un atkal pārmestu kaut kādas muļķības.

Ziniet ko- MAN VIENALGA

Man ir labi, jā mana dzīve ir laimīga, jo man ir lielisks draugs un man ir darbs(ar ļoti jauku preikšnieku), man ir pati labākā tante pasaulē, pie kuras var dzīvot un ēst :D Man ir mana ģimene un vecvecāki, man ir arī drauga ģimene, visi mani atbalsta, lai vai kā mums visiem nebūtu dzīvē gājis.
UN JĀ!!! - ES ESMU LAIMĪGA! un man vienalga, ka citiem ir apnicis, ka tāda esmu, bet es nebeigšu par to priecāties, kamēr man tas ir, jo vienā jaukā dienā, nevienam nezinot kad(nedod dievs), bet tas var pajukt,  var kaut kas notikt ne pārāk labs,... Bet tāpēc ir jānovērtē nevis jāatgrūž  visi cilvēki, kas ir mums apkārt.

LAI JUMS JAUKA DIENA UN VISA PĀRĒJĀ DZĪVE! ;) 

(nevienam ļaunu nevēlu)

Komentāri