wow...

uhh... atkal jau sen neesmu rakstījusi.. kāda es sliņķe!
šodien trolejbusā brauca mamma ar divām mazām dvīnītēm(varbūt trīs gadus vecām). Mazās sāka pļāpāt par to, kura tante ir veca un kura nav.. :D "Nu tā zaļajā jakā ar spīdīgajiem zobiem ir veca, tā ar sarkanajiem matiem arī,  ta pie loga ar to maisiņu arī ir veca." tas bija tik feini :)

mjā, darbiņi skolai sakrājušies ļoti daudz, bet es palēnām to visu izdarīšu.. daļu jau vakar un daļa būs rīt. šodien vēl prezentācijas..
labi, ka man ir tāds gudrs mīļums, kas palīdzēja iztulkot materiālus prezentācijām, un pasviest domas, kā pareizāk meklēt.. :)

par iepriekšējo rakstu. tante bija ļooti priecīga un man viss sanāca ļoti garšīgi. Monika mani visiem izlielīja gan kaimiņienei Raganai Slotai :D, gan citām druškām. :) šorīt atbraucu un jau uzcepu pankūciņas.. mm..
lai vai cik nogususi es būtu (jo šonakt gulēju 15 min, nu labi, labi vēl pusotru stundu autobusā, bet tur bija neērti) es jūtos laimīga un spēka pilna. man izdosies. :)

Komentāri