Shake Up Christmas

          Svētki nu tuvojas ar joni, esmu sagatavojusi eglīšu rotiņas, bet tās safotografēšu nedaudz vēlāk, kad izrotāsim atnesto egli, kuru gājām meklēt pa tumsu :D bet tīri smuka.
vēl tik daudz kas jāpaspēj... skolai sakrājušies bik darbiņi un gribas arī sagatavot dāvaniņas visiem, bet esmu slima un man tas jau galīgi apnicis. Vienu nedēļu nostaigāju ar vīrusu pati to nezinādama, otru nedēļu nogulēju mājās, bet nu jau joprojām esmu slima. vai tas ir tas pats vīruss? Diez vai... bet nu tāpat iešu rīt uz skolu, nokārtošu visu, kas vēl kārtojams, lai tiktu pie eksāmeniem(man tie būs 9 gab.) Reizēm liekas nu kāpēc es vispār iestājos, tikko izvilkusi 12 gadus mācoties un uzņemos vēl trīs un iespējams, ka kādreiz vēl divus... ak dies.. bet nu ko vaig, to vaig. Man ir cilvēki, kas sapurina- paldies viņiem par atbalstu :)
 ārā tāds aukstums, ka pat kustēties negribas, bet es jau biju aizstaigājusi līdz dakterim, kura šodien nav :D un skolai zīmi par šodienu varēšu dabūt tikai kādu citu dien..

bet man skan vakar ielādētais Train albums... diktenmakten jauks :)




Lai Jums visiem priecīga šī diena un visa nedēļa! ;)

Komentāri