trotter-ļotter :D

Uj, uj.... pāris dienas (gandrīz nedēļu) neesmu bijusi savā blogā :D njā, visu nedēļu esmu noslimojusi, nogulējusi un neko nedarījusi. eksāmeni nolikti, darbā slimības lapa... kas gan var būt jaukāks par tādu slimošanu, ja neskaita to, ka nebūtu jāpērk zāles un jāiet pie dakteriem :D vienīgi vēl diezgan dīvaina sajūta, ka nav nekādi skolas darbi jāpilda un jāstreso, ka kaut ko iekavēju :D
Trešdien mani varēja redzēt TV :p (ja skatījāties hokeju :) bet rītā braucam satikt Dinamo Rīga hokejistus pa īstam - ar viņiem parunāties, palūgt autogrāfus. Noteikti prasīšu Krisam Holtam autogrāfu :)) un priekš māsas prasīšu no Dārziņa un  Mārtiņam, kas man mīļi palūdza, paprasīšu autogrāfu no Karsuma. :)Tas tik būs jocīgi, būšu sarkana kā biete, kad prasīšu parakstiņi Holtam.. (man dikten patīk kā viņš dzied) :p its time to realize.., that we are perfect for each other.. la la laa..
:D tikko ar minci mēģinājām rakstīt ar aizvērtām acīm. :D man diezgan labi sanāca ja neskaita to, ka dažviet vienkārši klaviatūra ir nepareiza :D





Ceturdienas rītā negaidīti visus satrieca ziņa par Mārtiņa Freimaņa aiziešanu.
Izsaku patiesu līdzjūtību viņa tuviniekiem, draugiem un kolēģiem kā arī faniem.
katrā, no viņa dziesmām, tekstā ir tāds fragments, kas liek domāt, ka viņš to paredzēja...

"Ar Dievu mazo dīvainīt, Tu teici un jau biji prom..."

man patiesi ir žēl, ka Freimanīc vairs nav starp mums.

Komentāri