%$#@&^

Paldies Lindai par jaukajām tējošanas pēcpusdienām :) Kūkiņas, tējiņas un klačiņas :) tik jauki tā papļāpāt, paldies, paldies, paldies.. es to ļoooti novērtēju! Un šito vajadzēs atkārtot :)

Jei, man ir pirmais riktīgais sertifikāts no LU.. :) Tas seminārs bija jauka pasēdēšana, jaunu paziņu iegūšana un lieliska pieredzes apmaiņa un arī kā izrādās viens jauks kredītpunkts :)

wiii.. un man ir fotoaparāts :) man jau sen gribējās iemūžināt skaistos dzīves mirkļus un Rīgas skatus..(šeku reku viena no manām pirmajām bildēm...- neapstrādāta) :) sanākusi tīri simpātiska Milda :)

ah jā...un vismaz viens slogs drīzumā būs no pleciem nost. ah, sen jau vajadzēja, bet tā ir, ka esmu cilvēks, kam uz tādām lietā pagrūti saņemties, jo žēl man.. bet nu saņēmos... lab, par to tad viss.. ;) dzīvojam tālāk! 
Hello! ;) Eju atpūsties.. atpūtīšos un pēc tam jāatpūšas no atpūtas :D

Komentāri