tām - tām...

njaa... sen neesmu rakstījusi, bet nav jau uz kā.. dators nobruka galīgi. :(
nu koa.. darba man vairs nav, atkal esmu meklējumos, bet ko gan vispār var savienot ar šādu skolas grafiku? :(

Beidzot biju uz visu laiku labāko izrādi "Tāda es esmu". Paķēru līdz Lindu un izsmējāmies...izrāde bija kolosāla. Zane Daudziņa noteikti ir viena no pašām labākajām aktrisēm. :) Viena pati uz skatuves var aizpildīt divas stundas tā, ka neko citu jau arī nevajag. tas bija ļoti uzmundrinoši, bet reizē arī pamācoši.

Skolā esmu šo to noslimojusi, bet nav tik traki kā man likās, ka būs.. vairāk gan slimot negribu :D man jau šī gada norma drīz būs izpildīta :D

tante beidzot mājās no slimnīcas, tad vismaz ieviesīs kārtību, lai neviens vairs nepārrakņā manas mantas un nebļaustās par pāris apēstām maizes rikām.. tas trādi rīdi bij galīgi lieks, bet nu lai jau.

šķita, ka būs daudz ko rakstīt, bet tas viss jau nenāk prātā uzreiz. pašlaik sēžu lekcijā un mācos informācijas organizēšanu un bibliogrāfisko atsauču pareizu veidošanu. (galīg apnika jau :D)
ak jā, šodien beidzot došos pie acu ārsta, es tak neredzu neko, ko pasniedzēji rāda prezentācijās.. nez kāpēc viss tīts smukā miglā, sāp un asaro actiņas... mož brilles vai kādus acu pilienus vaig..
tad vēl šodien ceru paspēt uz Baltijas grāmatu izstādi un uz vilcienu uz Madonu :D tiiik sen neesmu braukusi ar vilcienu, ka pat nezinu kā to dara :D bet cerams, ka sanāks
nju koa! Lai  jums labi iet!:)

Komentāri