nostaļģija

šodien man videogrāmata :D
jau pāris dienas galvā dungoju sen aizmirstu dziesmu rindiņas.. turklāt vakar pa mūzikas kanālu dzirdēju lūk šo dziesmiņu ->


te atradu arī šai dziesmai jauku multeni - skaistule un briesmonis



un ja jau nostaļģija uznākusi, tad nolēmu pameklēt dziesmas, kas atgādinātu bērnību..











un tad lai man te nebūtu blogs pārvērties par youtubi ielikšu kopīgo video (ceturto dziesmu gan es īpaši neatceros :D bet ko darīs, ka viņa tur ir :D)



1)Hit Me Baby One More Time/Britney Spears
2)Quit Playing Games With My Heart/Backstreet Boys
3)Candy/Mandy Moore
4)Because of You/98 Degrees
5)Genie in a Bottle/Christina Aguilera
6)Summer Girls/LFO
7)Everybody/Backstreet Boys
8)Tearin' Up My Heart/'N SYNC
9)Wannabe/Spice Girls
10)When the Lights Go Out/5ive
11)Liquid Dreams/O-Town
12)Sometimes/Britney Spears

Nu apmēram tā mans nostaļģiskais rīts ir piepildīts ar jaukajām dziesmām, kas man atgādina bērnību, protams ir vēl daudz citu dziesmu, bet tad jau es pārspēšu yūtūbi :D

Komentāri