30.05.2011.

Brīvdienās palīdzēju drauga mammai dārzā, paspējām izravēt pirms viņas došanās uz slimnīcu.. dārzs tīrs, tad var arī mierīgāk slimot... ko vēl labu darīju? Mācījos, pamazgāju biki drēbes... noskatījāmies interesantu filmu „Saldais novembris”.
Pirmdiena sākās ar došanos atpakaļ uz Rīgu un mācīšanos autobusā :D /pāršķirstīju grāmatu un atlikušo ceļu gulēju :D/ šonedēļ jau divi eksāmeni un seminārs.. iespējams arī vēl otrs seminārs... hmm.. par to vēl nezinu.. un, protams, teātra kursi.
Biju paauklēt Matīsu, pavisam nedaudz.. pataisījām „budūkš ” mājas un visu kaut ko no plastilīna..(Pie Matīsa braucot sanāca braukt garām labestības dienas puķudobēm, bet es aizmirsu paskatīties, būs jāpavēro rīt.)
Tad kooperējoties ar Rasu rakstījām kontroldarbu vidē un pēc tam devāmies kārtējā izklaidē pa lielveikalu.. šoreiz tas bija Mols :D Man šķiet, ka šoreiz nekas dīvains ar mums nenotika. Vismaz es nespēju neko traku atcerēties. :D Jāsāk domāt uz kuru iesim nākamreiz :D
Un man kā jau vnm „veicas” atrasties vietās, kur jāsauc ātrā palīdzība. Gan jau viņi palīdzēs tam vīrietim... stulbi tikai tas, ka ja kāds pieiet pie guļošā vīrieša, tad ne jau lai palīdzētu, bet gan lai viņu apzagtu. Paldies „laipnie un atsaucīgie” cilvēki. Tikai vēl divi vīrieši gribēja izsaukt ātro palīdzību , bet tas viens nemācēja, tāpēc izsaucu es.. un otrs pienāca drusku vēlāk, kad es jau gaidīju ātros. Bet kā vnm šausmīgi jauka sajūta.
Tagad sēžu un mācos eksāmenam, dzeru tēju un domāju, ka varbūt drusku paskatīties nesen ielādēto filmu? J vai arī noslaucīt putekļus no plauktiem? Kaut gan to es darīju pagājušajā nedēļā, taču tie kaķi piedrazo visu no jauna ātri vien...
Ak, jā, esmu priecīga par mūsu prezidenta ierosinājumu atlaist saeimu, jo vismaz beidzot kāds viņus drusku papurina. Iespējams, ka sen jau vajadzēja, bet pašlaik šķiet, ka V. Zatlers izdomājis ļoti labu laiku, jo pašam arī nav ko zaudēt.. ja neievēlēs, neievēlēs, bet vismaz būs sevi pamatīgi ierakstījis vēsturē un uzlabojis savu popularitāti tautas acīs. Vismaz manās acīs beidzot viņš rīkojas kā īsts prezidents. Vispār piekrītu katram vārdam un komatam V. Zatlera uzrunā. Kā vārdā gan mums jācieš? Ne jau lai tie pāris oligarhi varētu uz mūsu rēķina vēl nopelnīt. 
Tā tik turpināt un lai viņam izdodas izpurināt tos visus pārbagātos mūdžus!

Komentāri