awww...

-Ak, Mīlestība! es sapņoju par to, ka kādreiz līdzināšos Tev! - sapņaini ierunājās Aizraušanās. - Tu esi daudz stiprāka par mani.
- Vai zini, kur mīt mans spēks? - domīgi pajautāja Mīlestība.
- Domāju, ka cilvēkiem esi svarīgāka par mani.
-Nē, mana dārgā. Ne tamdēļ. - pasmaidīja Mīlestība. 
-Es protu piedot, tur slēpjas mans spēks.
- Tu spēj piedot Nodevību?
- Spēju. Nodevība bieži vien rodas aiz neziņas, ne aiz ļauna nolūka.- Tu vari piedot krāpšanu laulībā?
- Jā, krāpšanu arī. Cilvēks, kurš krāpis, bet atgriezies guva iespēju salīdzināt un izvēlējās labāko.- Tu spēj piedot Melus?
- Meli ir mazākais no ļaunumiem. Meli bieži rodas bezizejas situācijās, apzinoties savu vainu un nevēloties nodarīt kādam ļaunu. Vērtē pati, vai tas ir liels pārkāpums?

Komentāri

Unknown teica…
skaisti blogs nomainījies
Unknown teica…
Paldies.. pašlaik vēl jau šis tas mainās :) (šim rakstās nez kāpēc rādās parastie burti )