un kad Ēģiptē sniegs....

Nu re, vakar uzrakstīju pēdējo eksāmenu, gaidīju, kad saņemšu ziņu par atzīmi... neticami, bet pirmais studiju gads būs beidzot pieveikts, jo eksāmenu noliku! Jei, man tas ir izdevies! Nu reizēm jau es domāju, vai tas, ko es mācos- Informācijas pārvaldība, ir īstā nozare, bet saprotu, ka patiesībā mūsu studiju programma ir diezgan visaptveroša. un domāju, ka daudzi, kas nezina, kur mācīties būtu tīri apmierināti ar šādu izvēli, jo arī darba iespējas šķiet diezgan plašas. Turklāt Gaismas pils solās būt pabeigta tieši uz manu izlaidumgadu :) Cik noskaidroju, tad arī darba vietas tur tiešām būšot arī jaunajiem speciālistiem.. un tas priecē...
Vienīgi kurss- Vide un Ilgtspējīga attīstība man šķita nepiemērots mūsu nozarei, bet tomēr piekrītu, ka vides problēmas jāzina jebkuram cilvēkam. Turklāt tas kas šajā sakarā notiek pasaulē ir diezgan briesmīgi. citur cilvēki mirst, jo nav dzeramā ūdens, citur slīkst plūdos. Drīz arī būs jāmaksā, lai elpotu svaigu gaisu. Tāpēc tomēr ir svarīgi zināt, ko darīt savādāk, lai kaut ko mainītu. Jā, zinu jau zinu, ko gan var mainīt viens cilvēks? Bet tomēr! Šķirot un nemest zemē atkritumus, braukt ar riteni, vai sabiedrisko transportu, taupīgāk apieties ar ūdeni(jo citiem tā nav) iestādīt pie mājas koku, jo viena koka fotosintezētais gaiss pietiek diviem cilvēkiem uz vienu gadu... Tomēr daudz, ne?
Un vēl kas! paldies Rūtai par dažām jaukajām tikšanās reizēm.. brauciens viesnīcas Latvija Liftā un skrējiens tai mežonīgajā lietusgāzē, kas izmērcēja mūs pilnībā(no lietussarga jēgas bija maz :D) bija ļoti feini.. un diena pie jūras, kas sākās ar gardu manis gatavotu piena ķīseli ar interesanto brūvējumu mērces vietā, arī bija kolosāla un izdevusies... Iešana gar jūras malu no pludmales līdz Lielupes ietekai bija feina un turklāt es paspēju vakarā uz darbu :) Paldies, Tev...

Dienas kā sapņi.. :)
(man izdodas un es esmu tik laimīga!)

Komentāri