CPD-23 - Thing 1


Uzsāku dalību projektā- 23 Things for Professional Developmentlai gan projekts sācies jau sen, sapratu, ka pieteikties vēl var un nolēmu uzsākt dalību, lai vismaz nedaudz uzlabotu savas zināšanas ar web 2.0 rīkiem un izpētītu citus ar bibliotēknozari saistītus blogus. Šī būs iespēja neformālā gaisotnē iepazīties un komunicēt ar cilvēkiem no dažādām valstīm. Protams, es pašlaik izpildu thing 1 kamēr citi jau ir tikuši līdz thing 12, bet tas man netraucē :)
THING 1
Pirmajā uzdevumā jāizvēlas kāds no šiem - bloggerwordpresstumblr vai posterous, un jāsāk blogot, tā kā es jau labu laiku blogoju te un esmu apradusi ar dažādajām opcijām, tad nolēmu neveidot otru blogu, jo tas tikai tā teikt "piedrazotu" internetu ar jaunu web lapeli, kuru es pēc šī projekta vairāk nelietotu, bet tāds jau nav projekta mērķis ;)
Tātad meklēšu, kas man jādara thing 2 un centīšos tikt līdzi visiem!

Komentāri