CPD-23 - Thing 3

Tātad ķeramies pie Lietas numur 3! Šoreiz ir likts padomāt par savu esību interneta plašumos, par vienotu niku blogger, twitter, facebook un citās lapās, lai cilvēki var mūs atpazīt, vienots niks, vienota bilde vai bloga fons un tā teikt brends jeb sauklis, bet to vēl  neesmu izdomājusi un vizuālo arī ne, vēl padomāšu.
Vēl uzdevuma daļa ir sevi izgooglēt. skatīšos, kas nu sanāks, bez nika nomainīšanas un tad, kad visur būšu vienota. :)
Rezultātā uzrādījās  citas Elīnas google profils, tātad manējais ir jālabo, jo to neatrada. Google mani atrada re-teksti, facebook, receptes.lv, Labasdabas lapā, draugiem.lv, kā arī pie paulig krustvārdu mīklas uzvarētājiem, Rakstos par galda hokeja turnīru, twitter kontu arī galu galā atrada un vēl atrada dažas citas Elīnas Sniedzes. Pašlaik došos nomainīt visur apmēram vienu niku un vārdu, uzvārdu pielikt, lai tiešām var zināt, ka tā esmu es. Turklāt nomainīšu arī vienotas bildes visur.
Tas nemaz nebija viegli... jāatceras visas vietnes, kur esmu reģistrējusies, jāsaliek vienāds info. un tagad pamēģināšu sevi atrast vēlreiz :) Tagad tas ir nedaudz vieglāk un vēl vairāk rezultātu.
Ja vēlies atrast vairāk info par mani, tad ieskaties te, tas ir mans profils un tur ir saites uz citiem profiliem un meklējamiem vārdiem :) Pašlaik jāatpūtina nogurušās acis, jo tas paņēma daudz laika.

Komentāri