CPD-23 - Thing 5

Un turpinot visu šo padarīšanu....Šoreiz tēma ir - reflective practise..
Lasot izklausās sarežģīti, bet saprotu, ka tas ir pavisam vienkārši. Kaut gan cik nu vienkārši var novērtēt sevi un savus panākumus, veiksmes un neveiksmes projektā un kur nu vēl dzīvē? Cik gan viegli ir pateikt, ka man nepatīk tas vai šis, bet cik grūti ir atklāt kāpēc nepatīk, ka mēs nesaprotam, ka mums tas šķiet it kā labāks par ierasto, bet esam tik ļoti pieraduši pie tā vecā, ka jauno nevēlamies pieņemt, ka citam varbūt kaut kas izdodas ātrāk vai labāk. Vismaz mums no malas šķiet, ka labāk, kaut gan viss taču dzīvē notiek tā, kā tu pats to izveido. Protams, ir arī kaut kāds augstāks spēks, kas veido likteni, bet mēs paši to varam izmainīt un darīt tā, kā ir vislabāk mums, jo kas vienam labs, tas otram var būt galīgi nepiemērots. Labi, nu jau es te nedaudz aizrunājos par it kā ne īsto tēmu, bet tomēr, kādreiz jau der savas dziļās un reizēm tādas neizprotamās domas izlikt, lai saprastu un atrastu loģiku un saistījumu.
Tātad, piedaloties šajā cpd23 esmu guvusi pieredzi, ka ne viss, kas citiem ļoti patīk, der man, jo, kā jau minēju cpd23 thing 4 rakstā, tad man ne pārāk noderīgs liekās PUSHNOTE, un man nemaz nav jāņem vērā tas, ka kādam tas likās šaušalīgi noderīgs, jo man ir savs viedoklis. pirms kāda laika rakstīju, ka gribu prom no interneta pasaules, jo sāk likties, ka cilvēks, kas nav reģistrējies internetā, nemaz neeksistē. Daļēji es savas domas joprojām apstiprinu, bet daļēji noliedzu. Jo kopš dalības projektā, es saprotu, ka tu vari būt vienots ar visu pasauli, ja vien esi mobils. mūsdienu paaudze vairs nevar iztikt bez interneta pasaules, un tāpat arī es. Varu pavadīt vairākas stundas lasot citus blogus, aplūkot draugu fotogrāfijas, jo pati es šovasar nespēju visus apciemot. Neesmu bijusi tālāk par Rīgas rajona robežām, kaut gan Nītaure ir drusku, drusku ārpus Rīgas rajona, bet esmu aplūkojusi visus caurs draugiem.lv, kaut gan šis portāls tiešām ir palicis garlaicīgs. Visvairāk jaunumus es pašlaik uzzinu caur twitter.
Lai arī pašlaik izpildu tikai 5. lietu no 23. lietu saraksta, es saprotu, ka dalība šajā projektā mani tiešām izglīto. protams, ir lietas, ko es jau zinu, jau esmu izmantojusi, bet tomēr ir arī dažādas lietas, ko es gūstu no jauna, turklāt manu blogu pašlaik lasa arī pilnīgi sveši starptautiskā mērogā, cenšoties tulkot caur ne pārāk izdevušos google translate, bet tomēr šī ir iespēja viņiem saprast manu vārstījumu.
Turpmāk arī centīšos būt vienota visās vietnēs, kurās esmu reģistrējusies, jo es vēlos, lai tie, kam mani nepieciešams atrast, var to izdarīt vienkārši iegoolējot un atrodot, kur es esmu un kā ar mani sazināties. Turklāt esmu iesaistījusies LU SZF Mentoru sistēmā un nedaudz piepalīdzu arī SZF SP darbiņos, un kā gan cilvēki mani atradīs, ja vienreiz redzējuši, bet info vajag? Tāpēc es uzskatu, ka google profils ir lielisks rīks sevis reklamēšanai.
Paldies cpd23 par iespēju pilnveidot sevi un savu interneta es, iepazīt citus dalībniekus caur viņu blogiem un iemācīties lietot dažādus web.2.0 rīkus. :)

Komentāri