happy

Jei, kopā ar minčuku Vecrīgā nosvinējām mūsu jauko notikumu, patīkami pasēdēt, šo to apēst vai iedzert un drusku aizmirsties no ikdienas steigas. Mēs tomēr esam jaunieši, bet nu jau sākam justies nedaudz ierūsējuši, domājam tikai par darbu, tad nu pēc lielas strādāšanas pavisam pelnīta atpūta. Turklāt dzīvojam vienreiz! Un noklausījāmies beigas no tīri feina koncerta :D Man tiiik ļoti naktī patīk skats uz Rīgu no tilta...
Pavadīju Lindu uz Frankfurti, esmu nolēmusi, ka gan kādreiz aizbraukšu ciemos :) Kā ne kā Linda pieteicās būt kleitas šuvēja :D kaut gan tas tāpat būs pēc ilga laika, kamēr sakrāsim naudiņas :)
šodien atkal drusku pašopingoju.. man patīk ieiet veikalā un justies samērā brīvi, ka esmu strādājusi un nopelnījusi arī kaut ko sev nopirkt nevis tikai rēķinus apmaksāt.
Vēl es uztaisīju bildītes. sen jau gribēju izdrukāt bildes, un nolēmu, ka ik pa laiciņam pa daļai sākšu izgatavot, lai var piepildīt albūmiņu. Feināk tomēr ir skatīties reālas bildes albūmā.
Jāiet jāpiebeidz tie trakie gurķi :D labi, ka vēl sapnī nerādījās dejojoši Latgales salāti un burkas :D (starp citu sanāca garšīgi - tā ka varu uzsist sev pa plecu) :) Kas vēl jauns? hmm.. gatavoju mincim dzimšanas dienas pārsteigumu, bet neko nestāstīšu vēl, jo ja nu tomēr viņš ieskatās, lai arī pašlaik galīg neko apkārt neredz, jo raujās darbos, bet ja nu? :)
laikam lielākie jaunumi ir paklačoti :D

Komentāri