šis un tas par visu un par neko

 ārā laiks ir vienkārši "kolosāls"- ta līst, ta spīd saule, tad abi reizē. Kā agrāk bērnībā teicām- lietus līst un saule spīd vecam vīram kažoks plīst, vai arī velns raganai kāzas dzen.

Eh, par kāzām runājot, datumus jau vēl gluži neplānojam, bet tā kā es gribu, lai tad ir silts laiks, tad ceram sakrāt naudiņas līdz nākamajai vasarai. Bet tāpat man patīk pašķielēt visādos blogos un citāda veida kāzu lapās, lai jau sāktu smelties idejas un aprēķinātu budžetu. :) Patiesībā lielos vilcienos viss jau ir diezgan skaidrs, ir apmēram jau arī izdomāta vieta, kas man tīri labi patīk, daudz vietas galdiem un dejošanai līdz rīta gaismai, kaut gan tā patālāk, bet vismaz līdz turienei varēs mož atrast visus nepieciešamos tiltus :) Man jau ir kāzām vizāžiste un kleitas dizainere - Linda (zinu, ka lasi :p tu esi supercilvēks! un īpašs gadījums :)), kurai ir arī laba šuvēja.. un es jau vienvakar sastādīju viesu sarakstu, kurā budžeta dēļ būs tikai tuvākie radi un pašu tuvākie draugi pašlaik ir uz apm 40 cilvēkiem, bet droši vien kādu vēl esmu piemirsusi, bet var nebēdāt, vēl laika līdz tam gana :) Negribas jau arī taisīt lielās kāzas, kur pusi cilvēku redzētu pirmoreiz :D
Jā, dzīve ir skaista! 
Vēl kas! - Tiem, kas domā, ka bildinājumu saņēmu interesanta stāvokļa pēc- Tas tā nav un kādu tuvāko piecgadi vēl nav plānots ;) nav ko satraukties, šis lēmums ir vienkārši balstīts uz mīlestību un superīgo kopdzīvi. Mums vienkārši ļoti labi izdodas un savādāku dzīvi viens bez otra nevaram un pat negribam iedomāties. Mums viss pašlaik rit  pēc plāna ;)
Vakar satiku Tēti, man beidzot ir termometrs :D savādāk reizēm temperatūru nosaku uz pašsajūtu :D jo jaunmodīgo pirkt negribēju, jo tas, manuprāt, šmaucas :D Tāpēc man tagad ir īstais no pašas Krievijas vests :D šad tad jau kaut kas labs tur ir..
Diemžēl darba dēļ netiku braucienā uz Poliju, bet varbūt citrreiz. :)
Vakar bijām uz filmu- Neciešamie bosi-  Horrible Bosses. Vienkārši kolosāla komēdija, izsmieties varēja pēc sirds patikas. Protams, līdz 12 gadu vecumam nav iesakāma, dažu perversiju pēc un turklāt ir arī pāris asa sižeta skati, bet man patika, smējos visu laiku, turklāt dažu brīdi viena pati pa visu kinoteātra zāli, baidījos, ka kāds mani nenāk sist, bet smējos tāpat. un pēc filmas smējos vēl ilgi.
LAI JUMS ARĪ IZDODAS!

Komentāri