yo&yo



 Jei, beidzot biju uz hokeju! DINAMO RĪGA! pa kluso nofočēju viņu muguras uz kurām sākumā skatījos vairāk nekā uz spēli :D sēdējām pārāk tuvu, jo hokejisti un treneri lielāko daļu spēles stāv un viņu muguras aizsedz skatu. Kopš pagājušā gada, tiešām var redzēt izmaiņas spēlē, un ne tikai komandas sastāvā. Labi, rezultāts, diemžēl nebija no labākajiem, bet tomēr spēle bija skatāma, jo Dinamo spēlētāji vairāk dodas uzbrukumos, un ir mazāk noraidījumu. Iespējams, ka jaunais treneris Pekka Rautakallio aizvedīs DINAMO līdz kausam :) šovakar gan skatīšos spēli pa TV.
Pats trakākais bija, kad ripa ielidoja stiklā tieši man pretī, žļe, ka neredzēju atkārtojumu, mož varētu redzēt, cik ļoti es salecos :D priecājos, ka aizsargstikls izturēja :D un vēl kas! Esmu ļoti dusmīga uz Karsumu! Kāpēc viņš aizmeta ripu divus solus tālāk no manis, ja es sēdēju viņam tieši aiz muguras? tas tiešām nebija godīgi, turklāt man viņam ir kompromitējošs materiāls :D paparacci bilde no Rīgas svētkiem :D
Vakar kopa ar @EsmuLaura biju uz Otrās elpas veikaliņu. Atdevu dažas drēbes, kas man īsti neder un māsai ar ne pārāk.. bet varbūt kādam noder, turklāt visa nauda, ko šajā veikaliņā samaksā, tiek ziedota dažādām labdarības iestādēm. Nopirku tur divas P.Koelju grāmatas :) Tur daudz kas ir tiešām labs un lietojams par lētām cenām. Tad vēl ar Lauru bijām uz jauno Yo&Yo - saldētā jogurta kafejnīcu :) Super gardi!
 Liec cik gribi un ko gribi, maksā tikai par svaru, diezgan lēti :)

Komentāri