CPD-23 - Thing 7

Septītā lieta jeb tēma CPD23 projekta ietvaros ir profesionālās organizācijas. Izpētīju daudzās bibliotekārjomā esošās organizācijas un sapratu, ka visas aprakstīt būtu sarežģīti, tāpēc tas lai paliek man pašai, bet tiem, kam ir interese var redzēt uzskaitījumu te.
Arī es nesen jau esmu iesaistījusies savas nozares organizācijā Latvijas Bibliotekāru Biedrības Jauno Speciālistu Sekcijā, kura starptautiski sadarbojas ar jauno profesionāļu īpašo interešu grupu IFLA. Jau esmu arī publicējusi vienu rakstu, otru sagatavojusi un jau ir iecere uz trešo rakstu. Šajā biedrībā iesaistoties es rodu motivāciju studēt, gūstu pieredzi un iegūstu jaunus kontaktus. Pašlaik mums ir arī iecere uz tikšanos, domāju kā pēc tās es tiešām jutīšos kā savas jomas speciāliste.
Domāju, ka šāda veida organizācijas ir ļoti laba iespēja iegūt pieredzi konkrētā jomā, rast domubiedrus. Daudz jauna var uzzināt arī neiesaistoties, jo esot kā klusais novērotājs, Tu vari iepazīt nozari un izprast vai tas tiešām ir tas, ko tu vēlies mācīties, darīt un būt daļa no tā.

Komentāri

Dace teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Dace teica…
Paldies par interesanto rakstiņu! Ir forši uzzināt, ko tad īsti jaunais speciālists domā un sagaida no bibliotekārās pasaules. Ļoti ceru, ka mums izdosies tikties. Sāku pat domāt par runājamo lietu sarakstu. :)
Unknown teica…
Patīkami redzēt ka kāds lasa :) nevaru sagaidīt tikšanos :)