CPD23- Thing - 6

Ar studiju atsākšanos esmu ļoti daudz iekavējusi CPD23 projektā. Tāpēc jāpacenšas panākt iekavētais.
Šoreiz mācamies pielietot LinkedIn un Facebook,  un aplūkosim arī LISNPNLATnetwork un CILIP communities, kuri ir izveidoti tieši bibliotekāriem un informācijas speciālistiem. 
1. LinkedIn  - Tīmekļa vietne dažādiem profesionāļiem. Domāju, ka šī vietne ir lieliska, lai parādītu sevi potenciālajiem darba devējiem, kā lielisku darbinieku. Piereģistrējos šajā vietnē un cenšos pilnveidot savu profilu un izprast šīs vietnes nozīmi manas karjeras pilnveidošanai. Pašlaik nespēju pateikt vai šī vietne man liekas pašlaik nepieciešama. 
2. Facebook - Šo vietni zina gandrīz visi, nekas jauns, ka arī es tur jau esmu. Vienīgi nekas mani tur pašlaik īpaši nesaista, bet var uzzināt manu draugu jaunumus, kā arī dažādu kompāniju īpašos piedāvājumus. Bija brīdis, kad biju savu profilu izņēmusi no Facebook, jo biju pārāk aizrāvusies ar liekām un nevajadzīgām lietām. Fermas ēra bija skārusi daudzus, tāpēc noteikti lielākā daļa mani saprot, ka kaut kādā viedā bija nepieciešams to pārtraukt. Tad nu tagad, kad esmu sevi disciplinējusi un atturos no iesaistīšanās spēlītēs, tad varēju tur atgriezties. (tiem, kas domā, ka es joprojām spēlēju Car town, tas tā nav, to caur manu profilu dara cits cilvēks, es atļāvu turpināt.) Vakar nejauši uzdūros spēles reklāmai, kas mani sākotnēji aizrāva, bet sapratu, ka tas tomēr nav priekš manis, esmu izaugusi no šī vecuma posma un spēles mani garlaiko. Šīs spēle šoreiz spēja piesaistīt manu uzmanību uz apmēram 10 minūtēm.
3. LISNPN - tīmekļa vietne bibliotekāriem un informācijas speciālistiem, interesanti raksti par bibliotekārzinātnes jomu. Patīkami lasīt foruma sadaļu.
4. LATnetwork - Vietne tiem bibliotekāriem un informācijas speciālistiem, kas darbojas kā skolotāji. Šeit pašlaik nereģistrējos, tikai tāpat izpētu interesanto informāciju, jo kādreiz esmu sapņojusi strādāt skolas bibliotēkā. Pašlaik šo sapni vēl atmetusi neesmu, un izpētot šo adresi, tas atkal mani aizrauj.
5. CILIP communities - Bibliotēkzinātnes un informācijas profesionāļu institūts. Arī šajā vietnē ir ļoti daudz manas nozares informācijas kuru šķiet ļoti noderīgi palasīt. Ja pārējās vietnēs jau šad tad kādreiz caur google meklētāju biju ielūkojusies, tad šī man bija pilnīgs jaunums.

Komentāri