krāsainas dienas..

Krāsainās lapas lēnām vējā lidinās lejup. Es sēžu virtuvē uz palodzes, vēroju un nevaru saprast, kur palika vasara? Nu jau ne tikai mazā, bet arī lielā kļava ir sārta. Jāiet ārā salasīt lapas, vēlos uztaisīt kļavas lapu rozes.. :) varbūt šogad sanāks :)
Lasu Rūtas Turcijas piedzīvojumus un priecājos, ka viņai tur veicas. Tas ir tik kolosāli! Lasu un domāju, ka nu jau viņa varēs sarakstīt veselu grāmatu par iespaidiem..:)
Plānoju kaut kā tikt uz 9.Baltijas bibliotekāru kongresu Lietuvā. Vai kāds nevēlas man uzdāvināt vai aizdot 50 Ls? LŪDZU? Tas tiešām solās būt ļoti interesanti un tā būtu ļoti laba pieredze, lai nākamgad es labi sagatavotos BOBCATSS kongresam. Turklāt esmu izdomājusi tēmu kursa darbam, un ja es tiktu uz kongresu, tad man jau arī būtu pamats uz ko balstīties. Jācer tikai, ka pasniedzēja apstiprinās šo tēmu, jo tā mani ir tiešām ieinteresējusi :)
Laikam jāpalasa Platona- dzīres, jo nākamajā Kultūras vēstures un teorijas lekcijā runāsim par to, ka Platons bija romantiķis un par to, kas ir platoniskā mīlestība :)
Rīt no rīta uz filmu The Help un vakarā uz Studentu Paradīzi. Redzēs kā tad ir paradīzē? Vai tā tiešām ir tāda, kā sola...

Komentāri