Kultūra?

Super dienas sākums! Pirmkārt nokavēju 10 minūtes no lekcijas- šoreiz teica, ka piedos - nākamreiz ne. Jauki! Tāda filozofija. Sapratu, ka šajā priekšmetā būs grūti noturēties nediskutējot, bet būtu labi paklusēt. Taisnība vienmēr būs šai profesorei un nevienam citam, jo viņa pat neieklausās līdz galam mūsu viedoklī, - mums vienmēr jābūt pēc viena lineāla mērāmiem, jāseko citu skatieniem jeb citu noteiktajiem standartiem un morāles normām. Nekas nav maināms - mūsu paaudze ir degradējusies un atrodas tikai pie datora, spēlējot spēles, nemākot novērtēt kultūru un nepaplašinot savu garu un dvēseli, jo nelasa filozofijas grāmatas un nav izlasījuši izvirtušā Marķīza de Sada grāmatas. Paldies, es negribu būt rupja, bet kā gan viens cilvēks var būt tik augstprātīgs? Tas nav gluži normāli, ja pareizais uzskats ir tikai viens, mēs PAGAIDĀM varot domāt savādāk. Kā var noteikt, ko es drīkstu domāt un ko ne? Ja es domāju, ka baudas ir dažādas un katram ir tiesības, izbaudīt dzīvi tā, kā to vēlas, protams, nenodarot ļaunumu citiem, tad esmu nepareiza. Jo tā mēs nodarot pāri arī sev. Bet ja man patīk ēst, kā gan es nodaru sev pāri? Paliekot apaļa? Kā es traucēju citiem, ja tā ir mana izvēle? Diezgan dīvaini.
Dzīvot pēc viena mēra?! Cik gan tas ir kulturāli visus novērtēt vienādi?

Komentāri