apkuri vēl ilgi gaidīt...

Nu jau man ir jaunā dzīvokļa atslēdziņas :) tagad tikai jāmēģina mūsu mēbelītes, trauki, puķes un viss pārējais :) Pirksim paši savu ledusskapi :) Jau esam nolūkojuši tādu lielu sudraba krāsā. Lielu tāpēc, ka mēs ēdam daudz :D vajag daudz vietas pārtikai :) Vēl no laukiem atvedīsim veļasmašīnu un tad jau viss būs super. Palēnām atkal iekārtosimies.
vakar biju tur visu iztīrīt pirms ievākšanās, uh.. būs jābrauc arī vēl šodien izšrubēt grīdas.. iepriekš tur dzīvojuši cūķi, un virtuves atvilktnēs laikam turējuši netīros traukus. un aiz skapīšiem atklāju vēl visādas drazas, kluči, kara vīriņi un kauli :D Šajā dzīvoklī salīdzinoši ar iepriekšējo tik liela vannas istaba, ka tur pat dejot varētu. Tagad mums būs 2 TV un ar tiiik daudz kanāliem.. Lattelekom mūzikas pakā ir arī Latvijas šlāgermūzikas kanāls.
Jā, Iepriekšējā dzīvokļa man pietrūks, bet tomēr ir forši, ka te ir 15 min līdz centram nevis 40 min...
Jāsāk vilkt laikam biezais mētelis, jo nu jau pat manai ādas jacītei vējš pūšas cauri :(
Es nesaprotu, kas man ir nojucis, ka atkal skolas darbi sakrājušies, pirmajās nedēļās viss gāja tik raiti un nu jau atkal sakrājušies nepadarītie darbi. laikam oktobris mani nelabvēlīgi ietekmē. izveidošu sarakstu ar prioritātēm un sākšu rīkoties!

Komentāri

Unknown teica…
tagad tev uz savu vārda dienu jātaisa home warminga jeb sālmaizes ballīte! :D
Unknown teica…
Tieši tā! :) ar visādiem gardumiem, jo man ir cepeškrāsns :)