CPD-23 - Thing 14


Šis uzdevums man bija kas jauns, jo nevienu no šiem rīkiem nebiju lietojusi. Papētīju nopietnāk, un centos saprast vai man būs vajadzība vai vēlme pielietot.  Sapratu, ka tas varētu būt noderīgi kursa darba rakstīšanā, jo var saglabāt dažādas atsauces un citas nepieciešamās lietas.
Zotero laikam nelietošu, jo es nelietoju  firefox pārlūkprogrammu, kurai šis rīks ir radīts. Mendeley liekas interesants, jo ir daudz labu iespēju kā veidot konspektus. Manuprāt, lielisks palīgs mācībās, jo, lejuplādējot šo programmu, var augšuplādēt savus dokumentu failus un rediģēt tos, pievienot piezīmes, gluži kā līmlapiņas, iekrāsot svarīgo tekstu, un veikt citas darbības. Tas ietaupa laiku un ir ekoloģisks, jo nav jāveido dokumentu izdrukas, lai pievienotu piezīmes.
Diemžēl trešo rīku man neizdevās izmēģināt, jo tas neturpina manu reģistrāciju. Tāpēc neesmu kompetenta komentēt CiteULike.
Es turpmāk lietošu Mendeley.

Komentāri