Apnikums un migla

Eh, man pašlaik uznācis galīgs apnikums. ārā pienbalta migla-nevaru pat lāga pretējo māju saredzēt, pa TV sola siltu un saulainu dienu.. hmm.. LU pašlaik līdz kaklam ar saviem muļķīgajiem pasniedzējiem... Šodien paņēmu brīvdienu, lai izdarītu iekavētos darbus un nomierinātos no ikdienas steigas. Savādāk viens darbs, studijas un tad otrs darbs.. citreiz vēl darba apmācības tam visam pa vidu. agrā celšanās jau apnikusi.. turklāt nezinu kāpēc, bet nu nesanāk brīvdienā izgulēties par visu nedēļu... lai arī kopā saliekot brīvdienās esmu nogulējusi gandrīz veselu dienu :D bet nu neko.
vienkārši jāatgūst spēki, jāsaņemas jāizpilda mājasdarbi un jādodas šai kaujā ar jaunu sparu.
Kāpēc skolēniem ir brīvdienas, bet studentiem tikpat kā nav?
he, Semā stāsta par antigravitātes jogu :D tas man liek padomāt, ka man jau labu laiku atkal nav sanācis palasīt Ēd, Lūdzies,Mīli. Šķiet, ka neesmu to darījusi kopš pārvācāmies uz jauno dzīvokli un sāku strādāt jaunajā darbiņā. Ceru to labot, man nepieciešama sava terapija :)
Vēl Semā rāda par Iļģuciema sieviešu cietumu.. žēl to bērniņu :( Prieks, ka arī šīm sievietēm tur ir tīri laba dzīve(vismaz tā izskatās šajā raidījumā) bet žēl, ka viņas ir iepriekš izvēlējušās tādu dzīves veidu, kas lika viņām tur nonākt.

Patīk šī dziesma. šis gan nav oficiālais video, tas arī protams ir ļoti foršs, jo kopā saiet visi kontinenti un visi ir happy. bet man tīri labi patīk kā šite dejo :) katrā gadījumā ar šo var uzlabot garastāvokli. Šodien laikam būs jāslēdz uz skaļo kāds no daudzajiem mūzikas kanāliem - tikko skaitīju laikam 14 kanāli.


hmm tikko reklamēja interesantu lietu... - Svētdien 15:10 "Tīņu sirdis" LTV7 ja sanāks laiks, tad noskatīšos.
Labi, jācenšās iztrausties no migas, sakopties un DARĪT! ;)

Komentāri