nemaz ne tik ilgi



Nu re nebija nemaz tik ilgi tā apkure jāgaida :) Jau vairākas dienas sēžam siltumā :) Pašlaik gan vēl nav pilnībā silti, bet vismaz beidzot ir siltāk nekā ārā :D
Šorīt jau gribēju mincim teikt - Labi, šorīt taisi pusdienmaizes pats, es gulēšu ilgi. BET sapratu, ka man jābrauc uz skolu, jo agrais rīts. un vēl ieskaite. tad nu taisīju mums abiem pusdienmaizes.. toties viņš jau man bija uztaisījis tējiņu :)
šitas būtu stilīgi :D
MUMS IR LEDUSSKAPIS!interesanti,. ka vairs nevienā citā LV veikalā nevaru tādu atrast, lai salīdzinātu cenas, bet Anglijā tāds maksā ap 400mārciņām :) (vairs nav jāliek ēdiens uz lodžijas) Liels un jau PILNS ar lauku labumiem :D ciemos uz sāls maizi bija atbraukuši manējie - mamma, māsa un tētis.. Atveda visādus gardumus no vecmammām, vectēva un Krievijas :D Mums tagad ir krievu eļļa, cukurs, iebiezinātais piens un vārīts iebiezinātais piens. Tētis teica, ka citi nāk ar sāli, bet viņš ar cukuru :) un man tas tīri labi patīk :) Varēšu cept pīrāgu un pildījumā likt iebiezināto pienu :)
Vēl mums beidzot ir liels katls :D taburetes, kur apsēsties ciemiņiem, un vēl visādas nepieciešamās lietas, kas mums trūka jaunajā mītnē. Vispār man te tīri labi patīk :) Lielāko daļu jau esmu sakārtojusi un satīrījusi.. tik ik pa laikam vēl atrodas visādas kārtojamās lietas..
Pirmo darba dienu jaunajā darbā aizvadīju godam. Meitenes teica, ka parasti pirmā nedēļa ir tāda, ka stāvi un blisinies, bet man jau pat bija pāris konsultācijas. Domāju, ka iesākumam gana labi :)

Tikko iesniedzu savu starppārbaudījuma darbu datu bāžu veidošanā :) cerams, ka rezultāts būs gana labs. pagaidām vispār atzīmes mani tīri labi apmierina :) Šodien man darbā brīvdiena, tad nu jāsagatavo iekavētie un neiekavētie darbi, kamēr ir laiks...

Komentāri