vai tiešām 23. decembris?

Saulīte spīd, putniņi čivina, sniega nav ne druskas, pat ne vienas pārsliņas, ja nu vienīgi ledusskapja saldētavā... Un esot šovakar Ziemassvētku vakars... Interesanti, vai tiešām Grinčam šogad izdevies nozagt ne tikai dāvanas, bet arī sniegu un Ziemassvētku sajūtas?
Laikam šovakar būs jāaiztaisa aizkari un jāiedomājas, ka snieg..

LBB JSS biedri centās izteikt savas sajūtas un vēlējumus - izlasi tos šeit..

Bildes no pagājušās ziemas, lai vismaz kaut kur būtu sniegs...




Lai Jums jauki bezsniega Ziemassvētki, mīļie!

Komentāri

Barbara May teica…
Elīna, cik man zināms Ziemassvētku vakars ir 24.dec 1. z-svētki 25tajā un 2. z-svētki 26tajaa ;)
Mhm ;)
Dace teica…
Tieši tā - 24. ir Ziemassvētku vakars. Bet šie datumi jau visiem jūk - galvenokārt dēļ Jāņiem. :)
Unknown teica…
Ļoti atvainojos, ka esmu ierakstījusi, ka vakar ir Ziemassvētku vakars, bet man visi datumi jūk kopš esmu tikusi prom no iepriekšējā darba un iegrimusi skolas lietās...
Sandra teica…
nu ja.. vismaz bilde ar abiem cimdiem :))))

Bet mums gan ir sniegs... man jau liekas kādas 3 nedēļas :p bij uz divām dienām ar lietus palīdzību nokusis, bet atkal sasniga... un pagājušo nakti pāris cm vel piesniga klāt :))
Tā ka ir, ir pa smuko.. vismaz Praulienā. Pati zini, ka mūsu kalna gals vienmēr atšķiras laika apstākļu ziņā :))
Unknown teica…
Atbraucām uz Nītauri, sākumā sniega nebija, bet pa nakti sasniga :)