What doesn't kill you, makes you stronger!

nu ko, mans pēdējais ieraksts šeit ir sens :D Bet tā kā pašlaik aktīvi rakstu kursa darbu, tad arī nesanāk laika nekam citam...
Pašlaik man ir apmēram 50% no darba, jo jāapkopo anketas un nedaudz jāpapildina teorijas daļa. Trešdien bija Madonas pilsētas 1 vidusskolā, dalīju anketiņas un priecājos par satiktajiem skolotājiem. Patīkami, ka atceras un priecājas ieraudzīt. Kad kursa darbs būs gatavs un aizstāvēts, tad sarunāju, ka braukšu prezentēt arī skolā... Turklāt sanāca arī neliela prakse, jo lielāko dienas daļu pavadīju skolas bibliotēkā.. un ak šie zaļie krēsli, joprojām lielā cieņā visiem bibliotēkas apmeklētājiem. Žēl, ka aizmirsu fotoaparātu mājās un par telefona fotoaparātu piemirsu.. nekas, nākamreiz.
Ar Matīsu ar mums iet super, nu tāds mīlulis :)

Nesen kopā ar Rūtu, Rūtas mammu un Madaru biju uz teātri :) Paldies Tev, Rūta, par šo iespēju.. Bijām uz Dailes teātra izrādi "Šikās kāzas". Jauta izrāde, varēja tiešām forši atpūsties, izsmieties un aizmirst ikdienas steigu :) Aktieri visi jauni un neredzēti, bet tāpēc ne mazāk talantīgi. vēl ilgi gribās dungot "Hush, hush Maria!" Un man ļoti patika līgavas īsie zābaciņi (redzami arī bildē) :)
Joprojām aktīvi meklējam jaunu dzīvokli, jo šeit ik pa laikam atklājas interesantas lietas, un cik tad ilgi var paciest kaimiņus, kas nu jau ārdās gan pa dienu, gan pa nakti. Iepriekš viņi līdz sešiem vakarā gulēja, bet nu jau ap vieniem-diviem dienā kļūst gana skaļi un aktīvi... Grūti iemigt, ja apkārt tāda bļaušana turklāt vakar laikam bija arī "izrēķināšanās"..
Vēl ir jauka lieta, ka nu vairs nav jāsatraucas par durvju kodu, kas nestrādā, jo viņa vienkārši nav.. šorīt tikai caurums durvīs. Lai jau staigā, kas tik vēlas...

Man ir prieki, par manu jauno telefonu :) jo man tagad arī ir itāļu valodas vārdnīca telefonā :) ērti un vienkārši atrast nezināmo :D es agrākteicu, ka man nebūs skārienjūtīgs telefons ka gribu pogas.. :D bet nu šitam ir gan pogas, gan skārienjūtīgais ekrāns :D dikti patīk rakstīt sms ar šo telefonu :)

Un pēdējā laikā man topā šī Kellijas Klarksones dziesma.. (vēl dikti patīk arī Rūtas Turcijas dziesma) :) un Glee izpildījums viņai ar foršs :)


Reizēm dzīve ir tīri forša... bet reizēm sagriežas....

Komentāri