Pārmaiņas...

Hey, kur noslēpusies saulīte?

Beidzot biju pie frizieres, un nu man ir sen kārotie un izsapņotie LOKAINIE mati (starp citu viņi ļoti pretojas vispār jebkādai ieveidošanai, jo ar lokšķērēm viss skaistums izzūd pēc stundas, ceru, ka beidzot tiešam būs ilgas lokas). Bildes vēl nav, jo vakar bija nogurums iet ārā taisīt fotosesiju, drīzāk šovakar vai rīt laukos. Turklāt, tā kā man ir beigušās matu putas (to, protams, secināju tikai no rīta), šodien man uz galvas sanāk pūka nevis lokas. :D

Rasa pavadīta uz lidostu. Lai viņai jaukas brīvdienas! Vācijā viss esot košāks un jau ziedot kastaņi un ievas. Bet mums jau ar zaļums diezgan liels. Esmu laimīga, ka beidzot ir siltāks, bet joprojām gaidu vasaru, kad varēs vilkt kleitiņas. :)

Neciešu, ka uz studijām jāiet sestdienā. bet labi, ka būs trīs brīvas dienas. Vismaz būs biki laiks izgulēties.
Starp citu, turpmāk man būs 2 dzimšanas dienas, jo mazais auklējamais un viņa mamma domāja, ka man dzimšanas diena ir aprīlī :D nu, ko.. tad jau man ir 21? :D un pēc trim mēnešiem būs 22? :D Bet man uz galda ir ļoooti liels un košs narcišu pušķis. Smaržo dievīgi!

Lai tev jaukas brīvdienas!

Komentāri