Un es atkal par to pašu...

Hey, atkal sen nav sanācis laika te rakstīt... šodien atklāju dažas interesantas fīčas datoriem, izpētīšu un tad jau arī pastāstīšu citiem :)
Somijas brauciens uz IFLAcamp ir apstiprināts, un reģistrācija Högskolan i Borås (Burosas Universitātē) ir pabeigta :) Esmu laimīga un varu nodoties tālākai plānošanai. Jau meklēju grāmatas par Zviedriju un arī Helsinkiem. Jāsameklē jau laikus svarīgākās lietas, kas noteikti ir jāredz. Un jāsāk gatavoties zviedru valodai, nedaudz vismaz pašus pamatus jāapgūst jau pirms sāksies zviedru valodas kursi.
Ak dies, pēc pāris mēnešiem es jau būšu prom. Domāju, ka viegli nebūs, bet iespējas ir jāizmanto :) Ja jau reiz dzīve dod, tad jāņem... varēšu visiem pierādīt, ka mana profesija ir FORŠA un tas, ka es būšu bibliotekāre nenozīmē, ka sēdēšu tikai gaismas pilī un izsniegšu citiem grāmatas :D ak, šie stereotipi :D Pat neiedomājami, cik patiesībā man ir plašas iespējas! Eh, skaisti!

Kas vēl man jauns, neskaitot to, ka jau cik bloga ierakstus rakstu tikai par saviem plānotajiem braucieniem? :D he, viss pārējais ir okey. Auklēju mazo (patiesībā diezgan lielo) puišeli, studējos un dzīvojos...

GAIDU VASARU, kad beidzot būs neliela atpūta no studijām un SILTUMS visu laiku.

Komentāri