Brīvdienas IR manas laimīgās dienas

Hey! 
Pāris dienas jauki atpūtos. :) Pastaigas pa Vecrīgu, bijām Bolderājā pie jūras, un uz hokeja fanu telti (beidzot mums ir arī M. Karsuma autogrāfs), un vēl bijām arī uz jauno dokumentālo filmu par Dinamo "Mēs. Komanda", interesanti pavērotaizkulises, jo hokeja spēlēs mēs redzam tikai to virsiņu, bet garoza ir tur apakšā.
Esmu izbaudījusi sauli, guvusi enerģiju un tagad kārtīgi jāmācās. Tagad apmēram pusotru mēnesi nebūs laika gurķoties. Jau sākas sesijas plānošana, jāsāk gatavoties eksāmeniem, un jāgatavo noslēguma darbi. Plus vēl šis tas iekavēts :( kā jau studentiem pienākas, bet viss tiks labots. 
Esmu laimīga, jo beidzot man atkal ir programma ekrānbilžu mainīšanai. Windows 7 starta versija nebija paredzēts, ka ekrānbildes tiek mainītas, pirms kāda laika man bija ieinstalēta progamma, kuru biju nejauši izdzēsusi. :) Tagad man viens no vislabākajiem Praulienas kaimiņiem atrada vēl labāku programmu, vēl vienkāršāk :)
Blogā arī pārmaiņas, jo ir pavasaris pilnā plaukumā un nepieciešams, kas motivējošs un pozitīvs, lai darbotos pa studiju lietām. Tad nu kā neliela atslodze lekcijas starplaikā (un nedaudz arī lekcijas laikā) tapa jauns dizains. Man pašlaik ļooti patīk. :)
Esmu gardi paēdusi un tagad ķeros klāt studiju darbiem... Veiksmi man :D

Komentāri