Happy birthday or Grattis på födelsedagen!



Mans pirmais zoodārza apmeklējums :)
Kā jau dzimšanas dienā pienākas, tad palūkojos cik tad veca esmu palikusi :D


Esmu dzimusi ceturtdienā, 1991. gada 25. jūlijā.   
Mans ieņemšanas datums ir aptuveni 1990. gada 18. oktobris, ceturtdiena   
Esmu 21 gadus veca.   
Esmu 252 mēnešus veca.   
Esmu 1095 nedēļas veca.   
Esmu 7671 dienas veca.   
Esmu 184125 stundas veca.   
Esmu 11047516 minūtes veca.   
Esmu 662850953 sekundes veca.   (laiki protams skaitās tik uz priekšu..)
Līdz manai nākošajai dzimšanas dienai ir 365 dienas. Šajā dienā manai kūkai būs 22 svecītes.   
Līdz manai nākošajai vārda dienai ir 86 dienas.   
Esmu nopūtusi jau 231 svecītes.   
Iepozēt ar jau sen māku :)
Pieņemot, ka cilvēks guļ 8h diennaktī - esmu nogulējusi 7 gadus un 2 dienas.   (bet es bieži guļu mazāk...)
*Skaitļi tiek aprēķināti pieņemot, ka cilvēks ir dzimis pusnaktī.


Šī diena izvērtusies tīri jauka. Biju uz Cinnamon kino noskatīties Ice Age 4. Kā man patīk multenes :D pagatavoju kūku un gaidu Rasu, lai ēstu kūku un ieskandinātu pa kokteiļa glāzei uz manu veselību un veiksmi visās jomās :) un pie reizes pakoju mantas kastēs, jo pārvākšanās brīdis tuvojas :)

Komentāri

Inga teica…
Daudz laimes dzimšanas dieniņā! :)))