šādi tādi jaunumi...


Nu jau patiesībā neesmu sarkangalvīte,
bet gan atkal tumšmatīte- brunetīte. 
Nu ko, kamēr blogā klusums, jau pienācis oktobris... Vairs tikai 3,5 mēneši Zviedrijā, šķiet pavisam maz. Rudens šeit un Latvijā izskatās līdzīgs, tikai te ir mazāk peļķes, jo viss no kalna notek uz leju :D Esmu nedaudz laimīgāka kā iepriekš, jo mans mīļums mani šeit apciemoja un bija nedēļu ar mani un tad es devos kārtot dažādas lietas Latvijā un biju nedēļu kopā ar viņu un apciemoju arī radiņus. Sanāca pamatīgs pārsteigums vecmammām un laikam sevišķi liels pārsteigums bija Alisei, jo viņai pirms pāris dienām rakstīju, lai apciemo mani, bet sanāca, ka apciemoju viņu. Ališuk, tava sejas izteiksme bija kolosāla, smaidu katru reizi, kad iedomājos par to un joprojām gaidu, kad apciemosi :)
Katra diena, kad Mīļums bija ar mani, bija perfekta, smaidu un mīlestības pilna, katra pastaiga šķita neatkārtojama. :) Jā, man šeit patīk, bet patika vēl vairāk, kad mana otra puse ir ar mani un esam beidzot viens veselums, nevis katrs savā Baltijas jūras maliņā. Lai arī tāda peļķe vien ir, bet tomēr peldēt ar kuģi 17 h un tad vēl apmēram 7 kratīties autobusā nav joka lieta, tikpat kā lidot apkārt zemeslodei. :D Gan turp, gan atpakaļ braucot kuģis ļoti šūpojās Biju diez gan nobijusies (pirms tam saskatījusies filmas par kuģošanu), bet tā kā Baltijas jūrā nav aisbergu, tad viss ir kārtībā.
Tā Kārlis mani pavadīja. Tik tuvu,  bet jau neaizsniedzams.
 Fonā arī slavenais milzu burinieks, kas bija pietauvojies Rīgā.
Mana klusā daba- Vientuļais saulriets.
Iebraucot Stokholmā, var vērot kuģu sacīkstes, turpu šurpu...
Aiz vientulības un garlaicības es kuģa atvērtā klāja segumā saskatīju sirsniņas,
vai tu arī vari?
Pa ceļam autobusa šoferis vēlējās Fiku :)
Jag köp dekoretat wienerbröd och te.
Šodien Zviedrijā ir Nacionālā kanēļmaizīšu diena (Kanlebullens dag). :) Man vienmēr garšojušas kanēļmaizītes, šodien plānoju arī pati uzcept, cerams sanāks. Tikko sev par pārsteigumu arī sapratu, ka man ir recepšu žurnāliņš zviedriski.. vakar veikalā paņēmu ar domu, ka tas būs tāds kā produktu katalogs, līdzīgi kā Maximā vai Rimi, bet tikko sapratu, ka tur ir tikai receptes. Super! Būs kaut kas jāpamēģina, jo apraksti šķiet gana viegli un saprotami.
Smaker žurnāliņš :)
Ēdu lakricas končas, un buros caur saviem daudzajiem darāmajiem darbiem, referāts konferencei (es turu visus savus 4 īkšķus, cerībā, ka tikšu uz Turciju un BOBCATSSS simpoziju), bakalaura darbs, raksts LBB JSS emuāram, zviedru valodas mājasdarbi... Lieki piebilst, ka ārā līst...

Komentāri

Sandra teica…
Smukas bildes.. un es redzu Kārli ;)
Elīna Sniedze teica…
Jā, prieks, ka arī ar telefonu ir laba kvalitāte bildēm.
Kārli ieraudzīji, bet sirsniņas kuģa klāja segumā? :)
Sandra teica…
jā.. tikai stipri kantainas :))
Alisīte(: teica…
Bučas,bučas,BUČAS!:)